poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Redakcyjna półka z komiksami #6

Wszyscy pokazali już swoje kolekcje, więc i na mnie przyszła pora. Mój zbiór nie jest tak okazały, jak moich kolegów z redakcji, ale stosunkowo szybko się powiększa. Za zbieranie, "tak na poważnie", wziąłem się dopiero niecały rok temu. Pierwsze komiksy, które kupowałem, to wydania egmontowskie. W oryginale zbieram głownie te serie, które wiem, że raczej nie ukażą się w naszym kraju. 

Jeśli chodzi o zeszytówki, to nie mam ich za wiele, raptem kilkadziesiąt. Wszystkie są z uniwersum Star Wars. Preferuję również kupowanie komiksów w wersji cyfrowej. Często dużo wygodniej jest mi czytać na tablecie, a i cenowo wychodzi bardzo korzystnie. 


Na zdjęciach widoczny jest prawie cały mój zbiór. Brakuje tylko jednego komiksu (Batman 66 vol.1), który pożyczyłem mojemu znajomemu. 











I tak właśnie kończy się specjalna, redakcyjna edycja "Półki z komiksami". Wy również możecie chwalić się swoimi kolekcjami. Wystarczy, że prześlecie zdjęcia na dcmaniak1@gmail.com

2 komentarze:

  1. Absolutnie propsuję z jednego prostego względu- tak dużo Star Warsów. Oczy mi się świecą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) SW to moje główne hobby, więc jest jeszcze trochę tego https://drive.google.com/file/d/0B9sUr0bHlifFbUFGYUd2ZUk4M2c/view?usp=sharing

      Usuń