środa, 25 sierpnia 2021

Półka z komiksami #60

Dzisiaj chwali się Bartłomiej:

"Witam wysyłam zdjęcia biblioteczki, której się wreszcie doczekałem. Niestety kilka figurek jeszcze w pudłach w garażu. Długo czekałem żeby się pochwalić i wreszcie mogę, wszystko w pudłach leżało z 3-4 lata. Proszę nie patrzeć na chronologię, sam jeszcze nie wiem czy seriami czy chronologicznie to ułożyć. Pozdrawiam twórców bloga, codziennie po 3-4 razy sprawdzam czy jest jakiś nowy wpis.
Pozdrawiam."





























Kolejni możecie być Wy. Wystarczy porobić fotki swojej kolekcji (nie musi być tylko DC) i wysłać nam na adres mailowy dcmaniak1@gmail.com. Zachęcamy do przechwałek :)

5 komentarzy:

  1. Cudowna kolekcja komiksów.
    Mam nadzieję, że kiedyś dorobię się podobnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi wrażenie nie tylko ilość komiksów, ale też wygląd biblioteczki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle duża biblioteczka. Zauważyłem tam wszystkie tomy Punishera. Sam mam dużo komiksów ale tu jest zdecydowanie więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń