poniedziałek, 8 listopada 2021

DC TV Series News #225

Kolejny raz miniony tydzień nie obfitował w szczególnie dużo interesujących informacji, zatem dzisiejsza odsłona niniejszej rubryki ponownie nie będzie mocno rozbudowana. Mimo to zapraszamy do rozwinięcia posta. Na samym końcu wpisu pojawią się spoilery z finału drugiego sezonu STARGIRL, więc od razu ostrzegamy.

Być może kogoś to jeszcze interesuje (mnie nie), ale warto podkreślić iż lada chwila kończy się kolejny serial należący do Arrowverse. W tym tygodniu stacja CW wyemituje 19 i 20 odcinek szóstego i zarazem finałowego sezonu SUPERGIRL, który to chronologicznie jest trzecim tytułem należącym do tego świata, ale ostatnio dał się wyprzedzić ilością sezonów produkcji DC'S LEGENDS OF TOMORROW. W każdym razie pojawiła się w sieci krótka zapowiedź finału, a w nim ostateczne starcie Kary i jej przyjaciół z Lexem Luthorem. Możecie zobaczyć ją klikając TUTAJ.

Wytrzymaliście cały serial? Ja poddałem się w trakcie trzeciego sezonu i mam wrażenie, że i tak dość daleko dotarłem ;)

Źródło: 1

-----------------------------------------------------------------------------

Tymczasem stacja CW ujawniła ramówkę na przyszły rok i fanów produkcji z postaciami DC czekają pewne zmiany. 11 stycznia (wtorek) pojawi się tam pierwszy odcinek drugiego sezonu SUPERMAN & LOIS, zaś godzinę po nim zadebiutuje serial NAOMI. Kolejnego dnia ze swoich zimowych przerw powrócą BATWOMAN oraz DC'S LEGENDS OF TOMORROW i tutaj nie ma żadnych zmian. Na wtorki z kolei przeskoczy THE FLASH, którego nowe epizody pojawią się na antenie CW dopiero 9 marca i prawdopodobnie zastąpi w ramówce przygody Legend.

Źródła: 1, 2 i 3

-----------------------------------------------------------------------------

W komiksach się doczekaliśmy, ale czy jest szansa na serialowy crossover pomiędzy SANDMANEM oraz "Locke & Key", skoro obie produkcje emitowane są/będą na Netflixie? Joe Hill - współtwórca tego drugiego - wyraźnie zaprzeczył tym pogłoskom.

Źródło: 1

-----------------------------------------------------------------------------

SPOILER, SPOILER, SPOILER
W finale drugiego sezonu STARGIRL pokazał się Mister Bones i wygląda na to, że będzie on głównym przeciwnikiem nowego JSA w kolejnych odcinkach przygód Courtney Whitmore. Głosu postaci też użyczył Keith David. Ponadto kilkukrotnie wspomniany został zaginiony brat Jade, czyli komiksowy Obsidian i także jego debiutu można spodziewać się w serialu. To ostatnie to jednak na razie tylko domysły.

Źródło: 1

-----------------------------------------------------------------------------

W tym tygodniu w USA wyemitowane zostaną nowe odcinki następujących produkcji:

- SUPERGIRL 6x19-20 (FINAŁ SERIALU!)
- DC'S LEGENDS OF TOMORROW 7x05
- BATWOMAN 3x05
- YOUNG JUSTICE: PHANTOMS 4x06
- DOOM PATROL 3x10 (FINAŁ SEZONU)
- TEEN TITANS: GO! 7x27
---
Zebrał i uporządkował
Krzysztof Tymczyński

1 komentarz:

  1. Jaka jest Wasza opinia o Doom Patrol s3? Ja jestem przed oglądaniem 10tego(finałowego) odcinka i jak narazie nie jestem zachwycony. Pierwszy sezon super,drugi całkiem,a ten taki se. Za dużo już jak dla mnie tych dramatów,rozważań i rozterek bohaterów;) Męczy mnie to bardziej,niż daje fun. Przy okazji,bo ja nie czytałem nigdy DP komiksu, jak się ma serial do papierowej wersji? Też tam ciągle wszystko przeżywali i rozważali,czy jednak więcej akcji było;)?

    OdpowiedzUsuń