sobota, 17 października 2015

Wyniki urodzinowego konkursu!

Debata poszła sprawnie i szybko, dzięki czemu możemy już dzisiaj ogłosić listę zwycięzców. Udział w konkursie wzięło zaskakująco dużo osób, pojawiło się sporo miłych słów, ale także nie szczędziliście nam krytyki. I dobrze, bo już debatujemy nad tym, co pojawiało się w mailach i z pewnością niedługo skorzystamy z Waszych rad. Ale do rzeczy, oto wytypowani przez nas zwycięzcy.

ZESTAW 1 - AMERYKAŃSKI WAMPIR tom 4, BAŚNIE tom 2, ZESZYTY KOMIKSOWE #20 i mały bonus otrzymuje Jarosław Koryś.

ZESTAW 2 - GREEN LANTERN: NO FEAR SC, GREEN LANTERN: SECRET ORIGIN SC, ZESZYTY KOMIKSOWE #20 i mały bonus otrzymuje Karol Inglot.

ZESTAW 3 - GREEN ARROW: THE KILL MACHINE, ZESZYTY KOMIKSOWE #20, zestaw pięciu zeszytówek z DC z ostatnich kilku miesięcy i mały bonus otrzymuje Katarzyna Nowicka.

Serdecznie gratulujemy, nagrody wyślemy pocztą.

Na koniec jeszcze mały obrazek, który przysłał wraz z odpowiedzią Jarosław Koryś. Nie ukrywamy, miał on spore znaczenie przy głosowaniu ;)
W rozwinięciu posta zwycięskie maile.

Na samym początku WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DC MANIAKU !!!

Jaki jest Twój ulubiony komiks ze stajni DC i dlaczego właśnie on?

Ulubiony komiks z wydawnictwa DC jest / był (niepotrzebne skreślić)

ANIMAL MAN (NEW 52)                            

- bo to przemyślana od początku do końca historia Jeffa Lemire 
- bo to cudowne i klimatyczne rysunki Travela Foremana                                                    
- bo to czytadło, które cieszy, intryguje, przeraża i daje dużo do myślenia                            
- bo historia Buddy’ego łączy się z moim drugim ulubieńcem – Swampy                              
- bo mam nadzieję, że ten run stanie się takim samym klasykiem jak run Granta Morrisona

Aha, zdaję sobie sprawę że inni czytelnicy pewnie napiszą więcej, składniej i bardziej stylistycznie, ale w końcu to konkurs o komiksach, gdzie głównym przekazem jest obraz, tak więc pozwoliłem sobie przesłać taki oto obrazek (załącznik)

Co lubisz w DC Maniaku oraz co byś w nim zmienił/zmieniła?

Dużo tego co lubię. Przede wszystkim czytelny i prosty układ bloga. Częste konkursy, i nie chodzi tu o nagrody,  ale o taki „fun” od Was dla Nas :) Poza tym, fajne i rzetelne recenzje komiksów, które w 90% pokrywają się z moim gustem. No i ekipa prowadząca DC Maniaka, która z zacięciem i pasją znajduje czas, aby dać nam, czytelnikom, świeże newsy z komiksowego świata DC.

Co bym zmienił?

Dałbym rubrykę/news dotyczący sprzedaży komiksów w stanach z danego miesiąca, pozwoliłoby to na pokazanie jak nasza ulubiona seria się sprzedaje w stosunku do innych tytułów lub innych wydawnictw.

Który z poniższych zestawów chcesz wygrać i dlaczego?

Przytuliłbym wszystkie :), ale najbardziej zależy mi na zestawie nr 1, gdyż w swojej kolekcji Baśni brakuje mi akurat nr 2. O ile pierwsze wydanie numeru 1 udało mi się dawno temu zdobyć, to z drugim było mi wyjątkowo nie po drodze. Mimo że wyszło wznowienie dwójki, to jakoś zawsze znajdowałem jakiś inny komiks na półce do kupienia, więc może teraz skompletuje całą serię?:) Co do Amerykańskiego Wampira, mam go na liście „do przeczytania”. Szczególnie po Waszej ostatniej recenzji tej serii nabrałem ochoty, aby zapoznać się z ów zębatym jegomościem. Wierzę, że nie znając wcześniejszych numerów będę się super bawił z tym tytułem. No i na koniec Zeszyty Komiksowe, z którymi w ogóle nie miałem styczności więc, chętnie zobaczę z czym to się je.

Pozdrawiam Jarek Koryś

---------------------------------------------------

Witajcie :),
Poniżej moje odpowiedzi na pytania konkursowe. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę ;).

1. Jaki jest Twój ulubiony komiks ze stajni DC i dlaczego właśnie on?
W sumie ciężko się zdecydować, bo równie mocnym tytułem jest seria o Trybunale Sów (Trybunał+Miasto), Batman: Mroczne Odbicie (nigdy nie spodziewałem się, że Batman - nie Bruce będzie mi się podobał, a do tego historia o Gordonie Jr - miazga!), Kryzys Tożsamości (superbohater też człowiek i walka z Deathstroke'iem - chyba moja ulubiona scena w komiksie ever). Ale mimo, że z postaci z DC najbardziej lubię Batmana to jeśli chodzi o ulubiony komiks to z tego co do tej pory czytałem wygrywa Superman: Czerwony Syn. Uwielbiam historie "co by było gdyby", alternatywne światy itd. Fabuła jest mega-ciekawa, Batman rewolucjonista w uszance - przekozak, a do tego przepiękna kreska! Pewnie gdy przeczytam Crisis on Infinite Earths które szykuje Egmont w przyszłym roku to Red Son zostanie zdetronizowany, ale póki co z wszystkich komiksów DC które czytałem to jest mój number 1 :)

2. Co lubisz w DCManiaku oraz co byś w nim zmienił/zmieniła?
a) Lubię mega profesjonalne informacje - na prawdę zazdroszczę Wam takiej wiedzy nt. DC.
b) Lubię najświeższe newsy z serialowego i filmowego uniwersum DC (oglądam Arrowa, Flasha i Gotham i oglądałem Ś.P. Constantine'a)
c) BARDZO lubię Easter Eggs'y i po obejrzeniu każdego odcinka na 2 dzień zaglądam na DCManiaka i ich szukam :P
d) Lubię też to, że między newsami nie ma tygodniowych odstępów jak na niektórych blogach o tematyce komiksowej i że praktycznie codziennie jest coś nowego do przeczytania
e) zmieniłbym właściwie 3 rzeczy:
- więcej recenzji polskich komiksów ze stajni DC
- więcej "TOP'ów"
- jestem marketingowcem, więc mi osobiście bardziej podobałoby się gdyby odnośniki do poszczególnych działów było w formie dużych "przycisków" z menu rozwijanym na samej górze strony. Na przykład Recenzje i po najechaniu wysuwa się DC, Vertigo, Elseworlds itd; Movieverse i po najechaniu wysuwa się Filmowe ABCadło, Serialowe Newsy, Easter Eggs'y i po kliknięciu konkretnego przenosi nas do artykułów tylko o tej tematyce, np. same Easter Eggs'y :)
Dodatkowo: może warto zastanowić się również nad promocją serwisu w innych kanałach: Twitter, Instagram, itp?

3. Który z poniższych zestawów chcesz wygrać i dlaczego?
ZESTAW 1: AMERYKAŃSKI WAMPIR tom 4, BAŚNIE tom 2, ZESZYTY KOMIKSOWE #20 i mały bonus. Powód jest dość prozaiczny - zacząłem zbierać Wampira (mam tom 1 i 2) i Baśnie (póki co tylko 1 tom, bo liczę na wygraną 2 tomu w konkursie DCManiaka ;)). A jeśli chodzi o 2 pozostałe zestawy to nie zbieram komiksów anglojęzycznych, ale nie dlatego, że nie umiem angielskiego, bo akurat umiem całkiem nieźle, ale dlatego, że jak zacznę zbierać komiksy po angielsku to nie będę miał ograniczeń co do zakupu komiksów, a tak wiem, że nie kupię nic więcej niż to co wydały polskie wydawnictwa i nie zbankrutuję :P

Raz jeszcze przepraszamy że ostatecznie wpadł Ci w ręce zestaw 2, ale ten z numerem 1 był bardzo popularny wśród biorących udział w konkursie.
---------------------------------------------------

Cześć, chłopaki, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin mojego ulubionego źródła komiksowych informacji!

A oto moje odpowiedzi na konkursowe pytania:
1. Mój ulubiony komiks... Po dosyć długim zastanowieniu zdecydowałam, że mogę tak nazwać jeden z moich pierwszych komiksowych nabytków - klasyczne Kingdom Come Marka Waida i Alexa Rossa. Nie wiem, co jest większym atutem tego cuda: niesamowite rysunki (czy te małe dzieła sztuki w ogóle się godzi tak nazwać?) - w każdą niemal planszę wpatrywałam się z nabożną czcią przez kilka minut - czy historia, do której wracam często, i która wzrusza mnie za każdym razem tak samo. Tak czy inaczej - KC jest niezaprzeczalnie klasykiem, który każdy powinien przeczytać, historią, w której superbohaterowie - zazwyczaj tak odlegli i niemal boscy - ukazują swoje ludzkie oblicze.
2.Drodzy DCManiacy - wydajacie się być super sympatycznymi gośćmi, a na pewno wiecie, o czym piszecie. Żółć z zazdrości mnie zalewa, kiedy widzę Wasze ogromne kolekcje i chylę czoła przed wiedzą i ogromem pracy, który wkładacie, aby przekazać w łatwej formie wszystkie bieżące newsy. I za to wszystko bardzo Wam dziękuję. Jeśli już mam się czepiać, to do głowy przychodzi mi jeden minus - przydałby się Wam korektor. Reaguję alergicznie na wszelkie kwiatki językowe (za co przyjaciele mnie już nienawidzą :D), więc błędy rzucają mi się czasem w oczy.
3.Zestaw 3 zdecydowanie wpadł mi w oko, run Jeffa Lemire'a i Andrei Sorrentino (Boże, kolejny artysta, którego wielbię, szkoda, że Marvel ma go teraz na wyłączność) uratował nowego Olliego  Queena. Historię Outsiders War mam już na półce, więc czemu nie Kill Machine? Pojedynczych numerów DC mam całkiem niewiele, więc to również byłaby dobra okazja, by kilka zebrać.

Jeszcze raz, dzięki za Waszą pracę nad DCManiakiem i życzę kolejnych lat działalności na tak wysokim poziomie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz