niedziela, 27 czerwca 2021

Nerdgasm #94

Kilka dni temu wspominałem Wam o zestawie LEGO, który całkiem niedawno kupiłem. Nie napisałem wówczas, że parę dni wcześniej wybrałem się na małą wycieczkę po okolicach, podczas której szukałem owy zestaw w nieco niższej cenie niż katalogowa i niestety mi się nie udało. Zaliczyłem jednak wizytę w sklepie Smyk w centrum handlowym Silesia City Center w Katowicach, gdzie udało się znaleźć... dedykowany DC Comics regał, na którym znalazło się miejsce dla kilku rodzajów figurek. W sklepie tym znalazłem także ekskluzywne zestawy LEGO związane z Burtonowskimi Batmanami, a więc wypasiony Batmobil oraz równie ciekawy Batwing. Te dwa pierwszy raz miałem okazję zobaczyć na żywo. Zdjęcia znajdziecie w dalszej części posta.










Na zakupy pojechał i nic nie kupił:
Krzysztof Tymczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz