piątek, 9 stycznia 2015

Koniec działalności forum

Informacja ta nikogo pewnie nie zdziwi. Otóż dwa dni temu podjęliśmy w gronie redakcyjnym decyzję, że zamykamy forum DCManiaka. Patrząc na ilość aktywnych użytkowników, niewiele osób będzie płakać. Czarę goryczy przelał fakt facebookowego eksperymentu, gdzie zrobiliśmy polecankę i spośród ponad tysiąca "lubiących" nie zarejestrował się totalnie nikt. Myślę że większość z Was nie lubiła pisać tam sam ze sobą.

Szczerze mówiąc to wydaje mi się, że mając do dyspozycji zarówno aktywny fan-page na facebooku jak i możliwość łatwego skomentowania każdego wpisu na DCManiaku, forum zostało właściwie nieświadomie dobite przez nas samych - twórców bloga. Zresztą i tak każdego dnia notowaliśmy więcej komentarzy pod postami, niż postów na forum.

Faktem jest, że forum z dniem dzisiejszym kończy swoją działalność. Wszystkim którzy wytrwali z nim do samego końca serdecznie dziękujemy.

13 komentarzy:

  1. Może sam na forum nie pisałem, ale jednak lubiłem czytać opinie innych na temat najnowszych komiksów. Macie w planach wprowadzić jakieś "podsumowanie tygodnia", gdzie ocenialibyście w dwóch-trzech zdaniach każdy z wydanych komiksów?

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, fatalnie zaczął się ten rok - ja najbardziej będę tęsknił za cotygodniowym streszczeniem newsów CBN oraz za 3 months later.
    pewnie tak jak większość wolałem czytac niż pisac, a konta na fejsie nie mam bo nie :)
    Szacunek dla Was i powodzenia przy innych projektach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni zamykają stare forum DC Multiverse, a nie tego bloga ;)

      Usuń
    2. oz kurde, ale sie wystraszyłem :)

      Usuń
  3. Uff, ja też. A wchodzę tu codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że dobrze tak trochę postraszyć - zawsze ktoś nowy się odezwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oesu, i to w dodatku w momencie jak mialem pytanie na forum. To moze tu mnie kto poratuje. Drodzy moji, w ktorym konkretnie numerze Eternala zostala przedstawiona corka Alfreda? Wazne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznać się, który z was miał jaja i jako pierwszy kategorycznie postawił krzyżyk na Forum, bo takie gadanie "że w redakcyjnym gronie" to można między bajki włożyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłem pierwszy, skontaktowałem się z wszystkimi i jednogłośnie zapadła decyzja.

      Usuń
    2. ja byłem najbardziej wytrwały w postowaniu, ale ile można do samego siebie pisać w topicach komiksowych :P

      Usuń
    3. No dokładnie. Pisanie samemu do siebie to domena trolli internetowych :) A każde forum powinno tętnić życiem, gdzie na każdym kroku powinna być widoczna wymiana zdań między jego użytkownikami.

      Usuń
  7. Szkoda ponieważ lubiłem wejść i popisać na forum z ludźmi o nowych komiksach :) Fakt, że od jakiegoś czasu kompletnie nikt nie pisze jest smutne..

    OdpowiedzUsuń