poniedziałek, 16 listopada 2015

DC Movieverse News #39


Prace na planie WONDER WOMAN ruszają już w tym miesiącu. Film będzie kręcony głównie w Wielkiej Brytanii, ale ekipa znajdzie również chwilę na odwiedziny Włoch. Charles Roven (producent) zdradził także, że zdjęcia do pierwszej odsłony JUSTICE LEAGUE rozpoczną się w pierwszym, bądź drugim kwartale przyszłego roku. Podobnie jak z WW, JL powstanie głównie na Wyspach Brytyjskich. 
Będąc przy temacie WONDER WOMAN oto przed Wami pierwsze zdjęcie Chrisa Pine'a z planu. Jak wiadomo wcieli się on w Steve'a Trevora. Ubiór Chrisa sugeruje, iż faktycznie znaczna część filmu będzie miała miejsce w czasach II Wojny Światowej. 



Serial SUPERGIRL zasłużenie zbiera pochlebne recenzje, ale nie zmienia to faktu, iż nadciąga kataklizm. Mowa o Red Tornado i jego przekomicznym, gumowym wyglądzie. Do sieci trafiło kilka zdjęć z jego debiutu w szóstym odcinku i wciąż wygląda on niezwykle źle. Zresztą przekonajcie się sami. 










25 stycznia swój debiut w telewizji zaliczy LUCYFER. Wówczas FOX wyemituje pierwszy odcinek nowego serialu, który bazuje na komiksie rodem z Vertigo. 

Na deser coś może niekoniecznie w stu procentach filmowego, czyli ewolucja miasta Gotham. Warto rzucić okiem. 



Źródło: CBR, CBM, SHH

B10

7 komentarzy:

  1. "Serial SUPERGIRL zasłużenie zbiera pochlebne recenzje"
    Ta? To chyba tylko według Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta. Ja w ogóle nie oglądałem, ale mnóstwo zagranicznych portali zachwala.

      Usuń
    2. To ja nie wiem, trafiam na same negatywne opinie. Ewentualnie takie po środku.

      Usuń
    3. Pilot mi się nie podobał. Wczoraj obejrzałem jednak odcinek 2 i był całkiem w porządku. Dzisiaj obejrzę sobie 3 i może wyrobię sobie jakąś opinię. Pierwszy 4/10, drugi 7/10.

      Usuń
    4. Sam się zastanawiałem czy się za to wziąć, ale nieciekawe opinie, fakt, że dzieje się to w kolejnym nowym uniwersum i to, że można sobie zamieniać dowolnie odcinki mnie skutecznie odstraszył.

      Usuń
    5. z założenia to serial dla nastolatek, więc może tu tkwi szkopuł, czemu się nie podoba dorosłym facetom recenzentom ;)

      Usuń
  2. Strój Trevora wskazuje chyba bardziej na IWŚ. A Supergirl to cienizna.

    OdpowiedzUsuń