poniedziałek, 2 listopada 2015

Top 10: Hal Jordan dostaje w ryja

Gdy poprosiłem Was na facebooku o propozycje kolejnych top list, byłem zaskoczony ilością poparcia dla tego pomysłu. Postanowiłem podjąć wyzwanie i o rany... ależ miałem przy tym frajdę!

Hal niezwykle często dostawał po głowie, ale tego, czego konkretnie się domagaliście - ciosów w twarz nie było aż tak dużo. Z resztą domagaliście się top 5, a przygotowałem 10, więc zadanie zostało wykonane.

Starałem się wybierać grafiki, na których dobrze widać twarz Jordana przyjmującego cios :)
Kolejność tym razem jest wartościująca. Zaczynamy od miejsca 10.

Cóż za piękny cios w wykonaniu Oriona z New Gods:


Na miejscu 9. Hala bije kobieta... ale nie byle jaka - Wonder Woman:

Miejsce 8. to niezwykle szybki cios zadany przez Supermana (nie widać, że to eS, ale wierzcie mi, że to on):

Jak już jesteśmy przy szybkich ciosach, to na 7. dobry kumpel Jordana - Barry Allen/Flash:

Na miejscu 6. znowu Flash. Tym razem jednak opętany przez istotę, która mocno napsuła w życiu Hala - Parallaxa:

I jesteśmy w top 5 :) . Otwieramy drugą połowę top listy eleganckim strzałem w twarz od kolegi z Korpusu. Przed Wami John Stewart:

4. pozycja pochodzi z odleglejszej przeszłości. To zabawne, gdy "kosmiczny policjant", jakim jest Hal, dostaje w mordę od zwykłego gliniarza:

Dotarliśmy na podium! W zestawieniu nie mogło zabraknąć Batmana i jest on właśnie na 3. miejscu. W ramach bonusa w podwójnej odsłonie:

2. miejsce dla absurdalnego, a zarazem słusznego - uderzenia się samemu :D O mały włos, a właśnie ten obrazek zająłby 1 pozycję.

Miejsce 1. Król może być tylko jeden, a któż nadaje się lepiej niż ten, który sam znany jest z "one puncha". Dokładnie tak, Guy Gardner. Wszyscy się śmieją, jak to Batman załatwił go jednym ciosem. Sceną, która też powinna zapisać się pośród klasycznych powinna być też ta przedstawiona poniżej. Guy jako Red Lantern zadający najbardziej soczysty z ciosów Halowi "bucowi" Jordanowi:

Podobało się zestawienie?

Damex

6 komentarzy:

  1. Borze jak Ja nienawidzę jak superbohaterowie się leją między sobą. Beka trochę, że w zestawieniu nie ma żadnego villaina. Przydałyby się też nawy komiksów i numerki skąd zaczerpnięto rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nie ma żadnego "Villaina" Było nie było sam Batman jest przestępcą działającym ponad prawem. :) (A poza tym Orion to syn Darkseida)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. orion wierny jest highfatherowi. ciosy od złoczyńców to żadna frajda :P i rzadko dostawał od nich z pięści w twarz.

      Usuń
  3. Stewart - historia z Durlanami z GLC (dość świeża).

    Gardner - seria Red Lanterns, run Soule'a, zaraz przed Lights Out!

    Flash - Blackest Night

    Parallax/Flash - hsitoria Birigtest Day z GL

    Bats - GL, historia Wanted zpoczątku runu Johnsa

    Orion - event Godhead

    WW i eS - z JL Johnsa & Lee

    te starsze, znalazłem przeszukując sieć, niestety nie wiem skąd dokładnie są, ale są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjebane w, nomen omen, kosmos!

    Policjant najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń