niedziela, 1 listopada 2015

Warner Bros zwraca pieniądze za BATMAN: ARKHAM KNIGHT na PC

Arkham Knight

Mimo że 28 października został wypuszczony patch mający podobno naprawić większość problemów z grą BATMAN: ARKHAM KNIGHT na komputery osobiste, fani nadal skarżą się na ogromną ilość bugów- niektóre z nich nadal uniemożliwiają grę. Z tego względu Warner Bros. zdecydowało się na zwrot pieniędzy za BATMAN: ARKHAM KNIGHT do końca roku kalendarzowego (tj. do 31 grudnia 2015) niezależnie od ilości rozegranych godzin. Niestety obejmuje to tylko egzemplarze zakupione bezpośrednio w sklepie Steam (a więc nie uwzględnia kluczy seryjnych lub kupionych u osób trzecich).

Źródło: Bleeding Cool

P.S. Dajcie znać w komentarzach jak u Was wygląda sytuacja z ARKHAM KNIGHT na PC.

2 komentarze:

  1. U mnie chodzi nawet gorzej niż przed wszystkimi patchami. Grałem zaraz po premierze na średnich ustawieniach (GTX 960, i5 4460, 8 gb RAM ) i poza chwilowymi zwiechami w czasie jazdy batmobilem było znośnie. Teraz odpaliłem grę z ciekawości. Miałem nadzieję, że uda się zmienić ustawienia na wyższe bez straty w wydajności (w końcu mam całkiem nowy komputer, co prawda ze średniej półki, ale jednak). W przypadku mojej konfiguracji gra jest obecnie niemal niegrywalna na tych samych ustawieniach na których skończyłem grę przed aktualizacjami.

    OdpowiedzUsuń
  2. i7-3612QM 2.10Ghz, 8gb RAM, GT 740M, Win10 Pro. Aktualizacja w zasadzie niczego nie zmieniła. Jak miałem 10-15fps w grze, tak mam nadal. A wszystko na minimum albo wyłączone. MA-SA-KRA. Dodatkowo gra uparcie twierdzi, że mam starą wersję sterowników do karty (i to niezależnie od wersji, bo próbowałem 3 różnych poza najnowszymi).

    OdpowiedzUsuń