poniedziałek, 26 lutego 2018

Nerdgasm #43

W dniu wczorajszym Damian wrzucił na DCManiakowego Facebooka trzy zdjęcia ze sklepu House, na których widać było masę ubrań z motywami DC. Polubień zebrało się sporo, komentarzy także. Czas więc na nowy "Nerdgasm", a w nim... ostudzenie nastrojów. Okazuje się bowiem, że spora część ubrań widocznych na tamtych zdjęciach, to drugi rzut kolekcji z ubiegłego roku. Więcej w rozwinięciu posta.
W dniu dzisiejszym wybrałem się ochoczo (ZIMA!!! Yeah, baby!!!) na spacer do Zabrzańskiego sklepu sieci House, który znajduje się w CH Platan. Jako, że pracuje tam znajoma i akurat była na miejscu, nie musiałem odpowiadać na pytania w stylu "dlaczego robisz tu zdjęcia?", "mam wezwać ochronę?" czy "co robisz w damskiej przebieralni?"...

Jakby ktoś nie załapał, to powyżej to żarty. Nie chciałbym wizyty policji w swoim domu w najbliższym czasie. Krzysztof Człowiek-Beton.

W każdym razie z pierwszej ręki miałem tajne/poufne informacje. I zgodnie z moimi podejrzeniami, część ciuchów, które pojawiły się w sklepach, to powtórki z ubiegłego roku. Tak na przykład jest z widocznymi powyżej, damskimi t-shirtami (cena: 29,99zł), które ponoć pojawiły się na miejscu już bodaj trzeci raz.

Ale są i nowości. W House pojawiło się sporo nowych t-shirtów męskich (i tylko męskich, panie mają pełne prawo poczuć się dyskryminowane) z motywem Batmana jak i Supermana. Na miejscu zastałem trzy wzory, tych łącznie jest jednak nieco więcej. Ze względu na to, że sklep jest mały i trudno tam znaleźć sensowne światło, zdjęcia są jakie są. Ceny koszulek wynoszą 49,99zł oraz 59,99zł.
Powyższe zdjęcie ukradłem z Facebooka. Koszulka z bitchslapem Batmana w Zabrzu podobno rozeszła się w trzy dni. Jest świetna, dlatego warto ją pokazać. Widać tu też pierwszy t-shirt z motywem Supermana. W Zabrzu także był obecny.
Drugi z pokazanych modeli jest bliźniaczo podobny do koszulki, którą sam posiadam i kupiłem ją około trzy lata temu... także w House. Motyw jest spoko, ale recykling pomysłu niestety aż bije po oczach.

Jeśli macie gdzieś w pobliżu sklep sieci Etam, to pojawiła się tam bielizna damska z motywami z DC. Ja akurat nie mieszkam w pobliżu żadnego ze sklepów tej firmy, a nawet gdyby było inaczej, to na pewno nie poszedłbym robić zdjęć :D Dlatego też po kliknięciu w poniższy obrazek ponownie przeniesiecie się na bloga Geek-Nerd-News, gdzie jest znacznie więcej informacji na ten temat.
http://www.geek-nerd-news.pl/2018/02/bielizna-dc-comics-w-etam.html
Na dziś to wszystko, kolejna odsłona "Nerdgasmu" pojawi się gdy będzie ku temu okazja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz