środa, 9 września 2020

Nerdgasm #76

Dawno nie było ciuszkowego wydania "Nerdgasmu". Dokładnie rok, żeby nie rzucać słów na wiatr. No więc korzystając z okazji, że musiałem dziś wybrać się po jedną rzecz do centrum handlowego M1 w Zabrzu, odwiedziłem kilka dodatkowych sklepów. I znalazłem w nich sporo ciekawych rzeczy, a ponieważ tym razem nie obawiałem się wejścia także na dział kobiecy tu i ówdzie, to zostałem pozytywnie zaskoczony. Znalazłem, między innymi, dwie damskie koszulki, które totalnie bym kupił, gdyby miały męskie odpowiedniki. No to zapraszam do rozwinięcia posta po więcej detali.
 
Aha - tak, celowo pominąłem klocki LEGO w sklepach z zabawkami.

Na dobry początek - Toys'R'Us. Tutaj zdecydowanie więcej dla fanów Marvela, ale jeśli macie chęć na pelerynkę, rękawicę lub maskę Batmana, to tam je znajdziecie. Do zestawu dochodzi jeszcze figurka samego Gacka oraz Batmobil. Na tej samej półce znalazłem również kosztujące blisko trzy dychy "jajka niespodzianki" w kilkunastoma figurkami postaci z Gotham. Co ciekawe, w Smyku były już wyraźnie tańsze.

Przeskakujemy do H&M i tutaj wyszperałem tylko jedną rzecz - jest to dziecięcy t-shirt ze złotym logiem Batmana. Uprzedzam wątpliwości - tak, koszulka jest męska. Znaczy się... chłopięca?

Przeskakujemy do sieci Smyk. Totalnie spodziewałem się tu jakichś zabawek w klimacie, za zamiast tego znalazłem... śpioszki dla niemowląt. I jedną czapkę dla dziewcząt. Zdjęcia może tego nie pokazują najlepiej, ale zapewniam, że wszystko było w rozmiarach dla niemowląt.

Czas na Reserved. Tutaj doszperałem się do zestawu bat-skarpetek oraz pidżam z motywem eSa i Gacka. Specjalistą nie jestem, lecz wydaje mi się, że chociaż te ostatnie były na dziale męskim, to jednak w wersji unisex.

Wskakujemy do Croppa. Tutaj już u drzwi przywitała mnie żeńska koszulka z logo Wonder Woman, a potem było tylko bardziej dziwnie, albowiem wszystkie rzeczy na licencji DC, jakie tam znalazłem, były na dziale damskim.
(a poniższą koszulkę bym kupił trzy razy, jakby mieli męską wersję)
Niespodzianka dnia - totalnie nic z DC w sklepie House. A jeszcze dwa tygodnie temu złapałem tam koszulkę z logiem Supermana.
 
Po sklepach buszował:
Krzysztof Tymczyński

3 komentarze:

  1. Śpioszki cudne! A piżamki z Reserved sprawdziłam na stronie i są w dziale męskim - co się dobrze składa, bo to znaczy, że mają wygodniejszy krój ;)
    Ostatnio zauważyłam koszulkę z okładką starego Supermana w sklepie sieci Medicine, na ich stronie są w sumie cztery; DC-owe ciuszki pojawiają się też dość regularnie w sklepach sieci Pepco, wprawdzie tylko na dziale dziecięcym, ale koszulki dla starszych chłopców czy dziewczynek spokojnie na mnie wchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zaglądałem do M1 Zabrze, to pani w Pepco na pytanie o takie koszulki powiedziała, że oni tam nie ogarniają co mają na sklepie, bo im przyszła jakaś gigantyczna dostawa. Zaś co do Medicine, to mogłem wczoraj się w takim sklepie znaleźć i... nawet coś kupić ;)

      Usuń
  2. Gdyby te koszulki nie miały tak ciasnego kołnierzyka to bym by kupiła.

    OdpowiedzUsuń