Jak przeżyć niesamowitą przygodę w świecie DC Comics i pokonać Superbohaterów? Wystarczy wcielić się w LEXA LUTHORA™, SINESTRO™ lub innego Superłotra.
Już 7 października premiera gry Wieczne zło, kolejnej propozycji z serii DC Deck Buliding Game, która pozwoli stanąć do pojedynku z największymi Superbohaterami DC. Tego samego dnia ukaże się też dodatek crossover Łotrzy.
Czasem dobrze jest być złym
W grze Wieczne zło to “źli” walczą z “dobrymi”, a zwycięża ten, kto wykaże się największą bezwzględnością w atakowaniu i niszczeniu kart. Na początku gry można zadawać przeciwnikom jedynie proste ciosy pięścią, jednak gracz w trakcie rozgrywki powiększa swoją talię o nowe, coraz silniejsze karty – nowe rodzaje ciosów, sprzęt i sprzymierzeńców.
Za karty i pokonanych Superbohaterów zdobywa się Punkty Zwycięstwa. Wygrywa gracz, który na koniec gry będzie mieć ich najwięcej. Nieważne, kto przegra, zło zawsze zwycięży!
Podstawowe elementy gry to 206 kart, podzielonych na karty talii głównej (106), karty startowych Ciosów (36), karty startowych Bezsilności (16), karty Kopniaków (16), karty Superbohaterów (12) i karty Słabości (20). Dodatkowo w pudełku znajdziemy 7 dużych kart Superłotrów, 6 żetonów zamrażania, kilkadziesiąt żetonów Punktów Zwycięstwa i obszerną instrukcję.
Gra kosztuje 129,99 zł (cena katalogowa), przeznaczona jest dla dwóch do pięciu graczy powyżej 14 roku życia, a średni czas rozgrywki to 75 minut. Gra jest dostępna w przedsprzedaży na www.egmont.pl
W Wieczne zło można grać niezależnie bądź łączyć ją z grą Pojedynek Superbohaterów DC oraz z dodatkami z serii DC Deck Building Game.
Galeria Łotrów
Łotrzy to mały dodatek wprowadzający postacie z Galerii Łotrów – przeciwników FLASHA znanych z serialu czy komiksów. Dodatek można łączyć z dowolnymi grami z serii DC, ale idealnie pasuje do Wiecznego zła.
Łotrzy rozwijają koncepcję, w której gracze są “złymi” postaciami i walczą przeciwko “dobrym” oraz zdobywania żetonów punktów w trakcie gry. Dodatek wprowadza nowy mechanizm współdziałania, który umożliwia zagrywanie kart z talii przeciwników. Złoczyńcy zazwyczaj nie proszą o pomoc, ale czasem muszą się zjednoczyć, by pokonać potężnego wroga. Oprychy z drużyny chętnie pomogą, ale oczywiście nie za darmo...
Oo czekałem, czekałem.
OdpowiedzUsuń