środa, 1 maja 2019

Nerdgasm #54

Dzisiaj "Nerdgasm" gościnny. Na mailu znaleźliśmy takie oto wieści od jednego z naszych czytelników, któremu za informację serdecznie dziękujemy :)

"Dobry wieczór!

Nie natknąłem się na te informacje na stronie DCManiaka, więc przesyłam coś co, można umieścić w dziale "Nerdgasm". Zdjęcia w załączniku.

Wczoraj w warszawskim sklepie "Leclerc" przy ulicy Jutrzenki natknąłem się na kartonowy stojak z napisem "Strefa dla fanów". Pośród gadżetów nawiązujących do Marvela, Harry'ego Pottera,"Gry o Tron" czy "Dragon Balla" zauważyłem również parę upominków dla fanów DC. 

Najpierw rzucił mi się w oczy zestaw dwóch małych kubeczków do Espresso z symbolami Batmana i Flasha. Cena: 47, 99 zł.

Następnie zauważyłem dwa inne kubki.
Jeden z nich w kształcie głowy Batmana. Cena 54,99 zł.

Drugi to z kolei kubek termoaktywny z Supermanem. Po wlaniu do kubka gorącego płynu, zmienia się kolor koszulki i ukazuje się logo superbohatera. Cena: 54,90 zł

Ciekawostką jest też portfel z logiem Batmana. Cena: 57, 99 zł.

Najtańszy z tego wszystkie jest breloczek do kluczy z kartą Jokera. Cena:  22, 99 zł.  
Niestety zapomniałem zrobić zdjęcia dwóm gadżetom:
- zestawowi trzech szklanek nawiązujących do serialu "Batman - The Animated Series" Cena: 58,90 zł. Tutaj wspominane szklanki znalezione w innym sklepie: https://www.dystryktzero.pl/szklanki-dc-comics-batman-harley-quinn-joker-zestaw.html
- portfelowi z logiem Supermana, analogicznym do tego z logiem Batmana. Cena: 57,99 zł.Tutaj portfel znaleziony w innym sklepie: https://eplakaty.pl/produkt/superman-portfel

Pozdrawiam
Grzegorz"

1 komentarz: