wtorek, 13 października 2020

Nerdgasm #80

JUSTICE LEAGUE INTERNATIONAL Giffena i DeMatteisa i to jeden z moich dziesięciu ulubionych komiksowych runów. Perłą w koronie śmiechowej ery Ligi był niezapomniany duet/bromance Blue & Gold. Od dawna marzyłem by mieć jakiś gadżet z ich udziałem. Kilka lat temu Funko wypuściło dwupak Popów z Beetlem i Boosterem i do tego w dwóch wersjach: standardowej i metalicznej. Od razu zamówiłem ten zwykły, ale miałem pecha. Jeden z Popów miał nieakceptowalne ubytki w malowaniu, a drugiemu brakowało przyklejonego szkiełka w goglach. Towar zwróciłem i pogodziłem się z brakiem tych Popów w swoim życiu. Do niedawna.

Jeden z naszych czytelników napisał na Facebooku, że w pewnym serwisie aukcyjnym na "a" zestaw Blue & Gold jest w cenie pojedynczej figurki. Obniżona cena tyczyła się jedynie wersji metalicznej., matowa nadal chodzi po stówce. Mimo to, dwa Popy za pięć dyszek - to było zbyt kuszące żeby nie sprawdzić. Zamówiłem i teraz możecie podziwiać efekt:









Jedynym zauważalnym mankamentem figurek jest zbyt duża ilość kleju przy szkiełkach - powiększcie zdjęcia by zobaczyć o co mi chodzi.

Chociaż wolałbym wersję matową, która wygląda tak:

to wciąż mój ulubiony komiksowy duet i do tego za połowę ceny. Wniosek był prosty: grzechem byłoby nie kupić. 

Damian "Damex" Maksymowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz