piątek, 1 stycznia 2021

Półka z komiksami #46

Dziś przyszła pora na półki Tomka.

"Witajcie

Komiksami interesuję się od niemal 27 lat. Na początku były to zeszytówki z TM-Semic, obecnie obszerne tomiszcze od Egmontu. Z dawnych lat została mi pełna kolekcja Supermana, do którego mam sentyment, ale miałem też wszystkie komiksy z Batmanem wydane po polsku do ok. 2005 r., m.in. pierwsze wydanie Azyl Arkham oraz Kingdom Come. Niestety z braku miejsca część kolekcji wyprzedałem.

Od jakiegoś czasu bardzo wciągnęła mnie twórczość Gartha Ennisa - mój ulubiony Kaznodzieja i świetny Punisher Max. I tu prośba do Was: może moglibyście mi polecić coś w podobnym klimacie, niekoniecznie od tego twórcy. Daredevil od Bendisa też mi się podobał. Z góry dziękuję i życzę wszystkim wesołych świąt.

Pozdrawiam
Tomek"

Kolejni możecie być Wy. Wystarczy porobić fotki swojej kolekcji (nie musi być tylko DC) i wysłać nam na adres mailowy dcmaniak1@gmail.com. Zachęcamy do przechwałek :)

2 komentarze:

  1. Chciałbym pomóc Tomku lecz nigdy nie czytałem ani Kaznodzieji ani Punishera ale słyszałem że Hellblazer Ennisa jest świetny i chyba podobny klimat ma Jonah Hex, nie mam niestety pewności 100% czy to na pewno te tytuły

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za podpowiedź. Właśnie się przymierzam do zakupu Hellblazera, tylko muszę jeszcze nadrobić nowości z ostatniego zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń