poniedziałek, 11 stycznia 2021

Półka z komiksami #48

Dziś głos oddajemy Michałowi:

"Cześć.
Przesyłam obiecane, swoje półki z komiksami. Ogólnie jestem fanem Gartha Ennisa jako scenarzysty, ale rysunki to Mike Mignola i Steve Dillon. Po prostu taki mi się wyrobił gust. Jak widać posiadam pełną kolekcję Kaznodziei, Sin City, Hellboy BBPO (to co wyszło do teraz) Tak samo Watchmen, Ultimate Spider-Man kolekcjonuje chociaż korzenie mam w TM-Semic, więc to nie do końca mój Człowiek Pająk. Ostatnio wkręciłem się w Predatora i Obcego i mam sporą kolekcję, ale jeszcze nie wszystko z aktualnie wydanych rocznicowych od scream comics. Kilka pojedynczych jak Prosto z Piekła, V jak Vendetta, Batman Zabójczy Żart i Rok Pierwszy oraz Powrót Mrocznego Rycerza czy Życie i Czasy Sknerusa McKwacza. Mam też Kruka, Palcojada tom 1 który będę kompletował bo jest genialny. Zresztą tak samo jak Chłopaki cała seria i aktualnie czytane przeze mnie Odrodzenie. Do tego małe wydania jak Zamieć czy Pielgrzym, Dołączam też bez półki zdjęcie kolekcji WKKM i WKKDC mam całość, ale stoją na parapecie :)

Pozdrawiam
Michał"

Kolejni możecie być Wy. Wystarczy porobić fotki swojej kolekcji (nie musi być tylko DC) i wysłać nam na adres mailowy dcmaniak1@gmail.com. Zachęcamy do przechwałek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz