poniedziałek, 6 grudnia 2021

Nerdgasm #101

 

Rok temu Funko POP połączyło postacie DC z motywem świątecznym, czego wynikiem było kilka figurek idealnie nadających się do udekorowania nimi mieszkania w trakcie zimowych świąt. Sam nabyłem jedną - Flasha renifera:


Tak prezentuje się pudełko z różnych stron:




Jako wielki fan Wally'ego Westa tłumaczę sobie, że to Wally, a nie Barry "nudziarz" Allen i proszę mnie nie wyprowadzać z błędu.

Przyjrzyjmy się bliżej samej figurce:






Jak widać, jestem kiepski w robieniu zdjęć, niemniej wszystko co trzeba jest widoczne. Sztuczne uszy renifera, czerwony nos Rudolfa, wór z prezentami i pioruny Speed Force wyglądają naprawdę dobrze. 

Wahałem się pomiędzy Flashem a Supermanem. Ostatecznie uznałem, że Super Santa nie jest aż tak zabawny, a czerwony kostium Szkarłatnego Speedstera aż prosi się o "uświątecznienie".


Pełna linia świątecznych Popów wygląda następująco:



Damian Maksymowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz