czwartek, 14 listopada 2019

OFICJALNIE: Andy Serkis nowym Alfredem

Matt Reeves potwierdził za pośrednictwem Twittera, że Andy Serkis otrzymał angaż do roli Alfreda w najnowszej, filmowej odsłonie przygód Mrocznego Rycerza.
Andy Serkis zagrał między innymi Kapitana Haddocka w "Przygodach Tintina" oraz Ulyssesa Klaue w "Avengers: Era Ultrona" i "Czarnej Panterze". Kojarzymy go także z niezapomnianych ról Golluma z trylogii "Władcy Pierścieni" oraz "Hobbit", a także Cezara z najnowszej odsłony filmów z cyklu "Planeta Małp", gdzie zresztą pracował również z Mattem Reevesem. Serkis ponadto wyreżyseruje drugą część kinowego "Venoma".

Źródło: 1

1 komentarz:

  1. Nie wiem jak Wam ale mnie ten wybór bardzo pasuje. Nie jest może oczywisty, bo Serkis nie jest typem brytyjskiego "dostojniaka" ale jestem pewien, że poradzi sobie z tą rolą świetnie. To trochę tak jak z Affleckiem: na początku nikt mu nie dawał szans a ostatecznie większość musiała obetrzeć jad którym go opluli bo facet spisał się co najmniej przyzwoicie. Z Andym Serkisem będzie podobnie. Przeciwnicy wybrania go do roli Alfreda, a pewnie będzie ich wielu, będą musieli posypać głowy popiołem. Wspomnicie jeszcze moje słowa :)

    P.S. Zaznaczam, że to moja, subiektywna opinia. Jeżeli ktoś się z nią nie zgadza - ma do tego pełne prawo ale jeśli ktoś będzie próbował mnie za nią obrazić to niech się w d.pę pocałuje! :)

    Pozdrowienia dla DCManiaków!

    OdpowiedzUsuń