środa, 3 stycznia 2018

Nerdgasm #37

Blog Geek-Nerd-News od czasu do czasu sprawia, że gdy już raz na jakiś czas, niezbyt chętnie bywam w centrach handlowych, to zaglądam do różnych sklepów w poszukiwaniach ubrań i gadżetów związanych z postaciami z DC. Tym razem na celowniku miałem aż trzy sklepy: Sinsay, Terranova i Reserved. Po drodze zahaczyłem o Tesco i Biedronkę. Efekt tych wizyt był mizerny, dlatego większość zdjęć pożyczam z zaprzyjaźnionego bloga.

Obszary poszukiwań: M1 Zabrze oraz CH Platan Zabrze. Na początek Reserved.
Tutaj oferta miała być zdecydowanie najmniejsza, ponieważ ograniczała się do dwóch elementów ubioru z motywem Wonder Woman. I faktycznie na jeden z nich udało mi się jeszcze trafić. Tu jednak pojawiło się niemiłe zaskoczenie, ponieważ widoczne na zdjęciu spodnie miały kosztować 49,99zł, a tymczasem na metce znalazłem taką kwotę. Nie żebym planował kupić, czy coś... :)
Oprócz tego w Reserved dostępne były takie koszule. Według pracownicy sklepu z M1, w Zabrzu były, ale rozeszły się błyskawicznie.
Czas na Sinsay. Tutaj wybór dla pań miał być znacznie większy, a w rolach głównych Batman i Superman. Niestety znów nie udało mi się znaleźć za dużo. Tutaj jednak nie z powodu wyprzedania towaru. Dowiedziałem się bowiem, że większość rzeczy z poniższych zdjęć nawet do sklepu nie dojechała. Na miejscu znalazłem bluzę (49,90zł) oraz koszulkę (19,90zł) z motywem Batmana.
Na miejscu natomiast nie było (moim zdaniem) znacznie fajniejszych bluz ze znakiem Supermana i innych artykułów.
Opuściłem M1 w Zabrzu i ruszyłem do domu. Po drodze zahaczyłem o Tesco i... niespodzianka. Spodnie z członkami Ligi Sprawiedliwości (zdjęcie jest z bloga Geek-Nerd-News, mi wyszło masakrycznie rozmazane).
Nieco później zawitałem jeszcze w CH Platan w Zabrzu. Daaaawno tam nie byłem i okazało się, że sklep Terranova zniknął z tamtejszego krajobrazu. Szkoda, bo było tam dużo rzeczy dla pań z motywem Wonder Woman oraz Supergirl.
Ceny ponoć bardzo przyjemne, już od 14,90zł. Niestety nie miałem okazji tego zweryfikować.

Na koniec mały element także dla panów. W Biedronkach znaleźć można w cenie 13,99zł kilka klockowych pozycji od wydawnictwa Ameet. Wśród nich także The LEGO Batman Movie - Witajcie w Gotham City, do której dołączona jest minifigurka Pingwina.
Na dziś to wszystko. Mam nadzieję, że kolejny "Nerdgasm" nie każe na siebie zbyt długo czekać :)

1 komentarz:

  1. Fajne te spodnie i jedne i drugie, kupiłabym, może się przejdę.
    Jeśli o Lego chodzi, dostałam ostatnio w prezencie taki ze Scarecrowem w kombajnie, Batmanem w helikopterze, a do tego jeszcze są traktor, Blue Beetle i Killer Moth. Ale jeszcze nie złożyłam :)

    OdpowiedzUsuń