sobota, 13 stycznia 2018

Nerdgasm #39

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, klocki LEGO ponownie stają się głównymi bohaterami "Nerdgasmu". Tym razem w roli głównej sieć hipermarketów Tesco, która jako pierwsza (lub przynajmniej jedna z pierwszych) wprowadziła tegoroczne nowości. Wśród nich sporo zestawów z herosami DC i kilka z nich miałem okazję zobaczyć na własne oczy. Robią poniższe zdjęcia, ująłem także ceny obowiązujące dnia 12.01.2018, a także porównałem je z cenami na Ceneo.
Lego DC Comics Super Heroes Superman & Krypto Team-Up 76096
Tesco - 99,99zł
Ceneo - od 97,90zł plus przesyłka
Lego DC Comics Super Heroes Lex Luthor Mech Takedown 76097
Tesco - 179zł
Ceneo - od 147,90zł plus przesyłka 

W sprzedaży jest także zestaw 76098 Lodowy Superwyścig.
Lego DC Comics Super Heroes Batman Vs. Harley Quinn 76092
Lego DC Comics Super Heroes Nightwing Vs. The Joker 76093
Tesco - 42,99zł
Ceneo - od 37,99zł plus przesyłka 

W sprzedaży jest także zestaw z Supergirl i Brainiaciem.
Zestawy z serii BrickHeadz
Tesco - 42,99zł
Ceneo - od 36,99zł plus przesyłka

Do sprzedaży trafiło także kilka zestawów z serii LEGO BATMAN MOVIE. Są to:

W zapowiedzi jest także druga seria minifigurek LEGO BATMAN MOVIE. Na razie jednak jeśli nigdzie nie widziałem ich dostępnych w sprzedaży.

Oczywiście nie mogłem się powstrzymać i w moje łapska wpadł jeden zestaw. Przyjrzymy mu się bliżej w kolejnej odsłonie "Nerdgasmu", która pojawi się już jutro :)

2 komentarze:

  1. Warto żebyś podawał też ceny katalogowe Lego dla porównania. Wtedy okaże się, że zestaw 76096 jest w Tesco o 20 zł taniej niż w oficjalnych sklepach Lego.

    OdpowiedzUsuń