poniedziałek, 22 stycznia 2018

Nerdgasm #41

Już jakiś czas temu Damian na naszym profilu na Facebooku donosił, że już wkrótce w Kinder Niespodziankach pojawi się seria zabawek z postaciami z Ligi Sprawiedliwości. Od tego czasu podczas codziennych wizyt w sklepie rozglądałem się za charakterystycznymi jajami i dziś w końcu się doczekałem. Wydając trzy złote z groszami zainwestowałem w kolejną odsłonę "Nerdgasmu" ;)
Za "moich czasów" Kinder Niespodzianka była jedna. Dziś widzę, że jest wersja tradycyjna, dla dziewcząt, a także ukierunkowane konkretne serie. Widoczne powyżej jajo należy do tej ostatniej i podobnie jak miało to miejsce w przypadku edycji poświęconej Żółwiom Ninja, tak i tutaj zabawka z serii jest do znalezienia w każdym jaju.
Wszystko wygląda nieźle, z jajka nie wypadł kawałek kryptonitu. Napięcie rośnie jak szalone, czas otworzyć opakowanie z zabawką. Kogo trafiłem?
Drodzy państwo - oto Aquaman... z czymś dziwnym na głowie?
Teraz już tego nie widać, o co tu chodzi?
Otóż ta wajcha unosi ręce figurki. Jako wykształcony człowiek po studiach, nie załapałem do czego właściwie ona służy, dlatego też zaraz do tego wrócimy :)
Do zabawki dołączono oczywiście ulotkę, prezentującą całą linię. Mamy tu więc sześcioro członków filmowej Ligi Sprawiedliwości, a także Green Lanterna oraz Jokera - jedynego złoczyńcę w tym zestawie. Na odwrocie zaś...
...poznajemy przeznaczenie wajchy :D Otóż nie tylko służy ona za uchwyt na sznurek, jeśli zapragniecie zrobić z figurki breloczek. Zaś postawiona prostopadle sprawia, że zabawka zmienia się w bączka.
Sprawdziłem, działa!
Om nom nom nom nom :)

Na dziś to wszystko, kolejna odsłona "Nerdgasmu" powinna pojawić się już niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz