czwartek, 17 grudnia 2020

Nerdgasm #85

Sklepy z ubraniami pozamykane (przynajmniej, jak ostatnio sprawdzałem), więc szukanie nowych ciuszków z wzorami z bohaterami DC Comics jest nieco utrudnione. Przeglądanie kolejnych stron internetowych to jednak nie moja bajka. Na szczęście dziś z pomocą przyszły nam hipermarkety. W Tesco oraz Biedronkach znaleźliśmy (no, częściowo) kilka fajnych rzeczy. Zacznijmy od tej najbardziej tajemniczej.

Zaczniemy od wizyty w Tesco, co akurat dla mnie było nie lada wyczynem. Ta sieć powoli i konsekwentnie wycofuje się z Polski i w moim rodzinnym mieści zostało już tylko jedno takie. Niestety ani w nim, ani też w pobliskich Gliwicach nie znalazłem widocznych poniżej kapci, więc musiałem posiłkować się zdjęciem autorstwa Wojciecha Nelca. Rozmiary ponoć są głównie dziecięce, ale może ktoś z Was ma nie za duże stopy (i działające Tesco w pobliżu).

I tak przechodzimy do Biedronki, gdzie pojawiło się sporo wzorów puzzli, w tym dwa dotyczące naszego ulubionego Gacka. Leżały one pod dość dużym źródłem światła, dlatego też przynajmniej to poniższe wygląda jak pół dupy zza krzaka. Cenę znajdziecie poniżej, jest dość zabawna.
Tylko uważajcie, bo Biedronka najwyraźniej wie o czymś, czego nam jeszcze nie ujawniono. Tak bowiem wyglądała cenówka dotycząca puzzli z Gackiem ;)
Krzysztof Tymczyński przy pomocy Wojciecha Nelca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz