wtorek, 22 grudnia 2020

Nerdgasm #86

Tuż przed świętami postanowiłem wybrać się na przegląd sklepów z ubraniami, by odnaleźć z nich sporo ilości t-shitrów, bluzek i innych rzeczy dla fanów DC Comics. To oczywiście nie jest wszystko, co oferują poszczególne sklepy - jednego z poszukiwanych przeze mnie wzorków nie znalazłem. I od razu przepraszam za ziemniaczaną jakość niektórych zdjęć - na małym ekranie telefonu wyglądają one dużo lepiej. Pamiętajcie też, że większość sklepów oferuje dodatkowe rabaty przed zarządzonym już kolejnym lockdownem.

Zaczynamy od Reserved, gdzie znalazło się co nieco dla najmłodszych. Cena, którą zobaczycie poniżej obejmuje tylko bluzki. Rozmiary dla dzieciaków do okolic 100 centymetrów wzrostu.

Również w Reserved znajdziecie pidżamkę z wzorem w symbole Batmana. Na 90% już ją w kiedyś "Nerdgasmie" pokazywaliśmy, ale jest fajna, więc czas na powtórkę. Gdyby tylko mieli mój rozmiar, to prawdopodobnie bym kupił.
Przeskakujemy do sklepów sieci House, gdzie coś w sam raz dla Pań. Standardowa koszulka ze znakiem Supermana znalazła się tu w towarzystwie trzech wzorów koszulek z Wonder Woman.
Pozostajemy w House i przyglądamy się skarpetom oraz bokserkom. Jakkolwiek dziwnie by to nie zabrzmiało, zajrzałem także na pobliski stojak z bielizną damską, ale niestety tam akurat na miejscu nic z DC nie było.
Czas na kilka męskich t-shirtów. Prawie wszystkie kosztowały 50 złotych, ale znalazłem też jeden bat-wzorek przeceniony na raptem 30 PLNów.
No i na sam koniec zostawiam Croppa, gdzie doszukałem się tylko (?) męskich t-shirtów. Nie jestem do końca pewien, bo ostatni z zaprezentowanych wisiał na dziale damskim, chociaż krój jest chyba (??) męski. W sumie to nie wiem. W każdym razie ceny wahały się od 50 do 60 złotych.

Niestety podczas swojego pobytu na zakupach nie znalazłem nic więcej. Ponoć w sieci Bershka coś można znaleźć, ale akurat mi się nie poszczęściło. W każdym razie, jeśli jeszcze chcecie komuś zrobić prezent na święta, to macie ostatnie godziny, by to zrobić. Jest w czym wybierać :)

Krzysztof Tymczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz