niedziela, 6 września 2015

Redakcyjna półka z komiksami #3.1

Ponieważ nikt w ostatnim czasie nie podesłał nam kolejnych zdjęć swoich komiksowych kolekcji (do czego oczywiście gorąco zachęcamy), postanowiłem dzisiaj przedstawić małą aktualizację swoich zbiorów w stosunku do tego, co zaprezentowałem pod koniec lipca. Na przestrzeni ostatniego miesiąca wzbogaciły się one o jakieś dwadzieścia nowych wydań zbiorczych, dwa długo wyczekiwane przeze mnie omnibusy oraz trochę zeszytów o różnorakiej tematyce.

Krótka galeria zdjęć do obejrzenia poniżej. Aby powiększyć standardowo wystarczy kliknąć na konkretne zdjęcie.








Jeśli i Ty chcesz pokazać nam i pozostałym swoje zbiory, bierz do ręki aparat lub telefon i pstrykaj fotki. Następnie prześlij je na adres: dcmaniak1@gmail.com

Dawid Scheibe

4 komentarze:

  1. Tak wyglądają Twoje zakupy co miesiąc? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie powód przez który jego mieszkanie stoi nieumeblowane już drugi rok :P

      Usuń
    2. Akurat tak się ostatnio skumulowało, normalnie jest tego o połowę mniej ;)
      A spanie na podłodze też ma swoje plusy :D

      Usuń
  2. ja dam update w październiku. piąteczka na legendy norma breyfogle'a, też kupiłem niedawno.

    OdpowiedzUsuń