czwartek, 26 września 2019

Półka z komiksami #39

Kto tym razem chwali się swoimi zdobyczami? Oddajemy głos Dominikowi.

"Cześć, zobaczyłem ostatnio u Was zdjęcia mojego guru komiksowego i chciałem również się pochwalić. 
Jestem z Tarnowa, pasjonuje się „oglądaniem obrazków” od 7 roku życia, czyli odległych czasów wczesnego kapitalizmu i wydawnictwa TM-Semic w paskudnych kioskach. Po upadku semików, przerwałem moją przygodę z komiksami i dopiero w 2008 od nowa zacząłem zapoznawać się z cyfrowymi wersjami najsłynniejszych tytułów. Wraz ze startem WKKM poczułem, że to idealny moment dla mnie... teraz moje półki są o kilkaset kilo cięższe a portfel o kilka kilo lżejszy. Chciałbym zaznaczyć, że dopiero od tego tygodnia znajdują się one wszystkie razem, blisko swego Pana po tułaczkach między kilkoma lokalizacjami. "
Kolejni możecie być Wy. Wystarczy porobić fotki swojej kolekcji (nie musi być tylko DC) i wysłać nam na adres mailowy dcmaniak1@gmail.com. Zachęcamy do przechwałek :)

2 komentarze: