wtorek, 24 lutego 2015

Ogłoszenie w sprawie easter eggów

UWAGA: czas na pewne ogłoszenie, które co prawda miało juz swoją premierę na naszym profilu na Facebooku, ale przecież nie każdy ma tam dostęp :)

Osoby, które zastanawiają się nad powodami przedłużającej się nieobecności "Gotham Gazette", "Smaczków z ARROW" i "Easter Bollocks", to dla Was info:
  • "Easter Bollocks" zostanie dokończone, prawdopodobnie już niedługo. 
  • "Smaczki z ARROW" będą kontynuowane, ale na pewno nie w lutym. 
  • "Gotham Gazette" zostaje oficjalnie zakończone. Autor rubryki najzwyczajniej w świecie ma już serdecznie dość serialu GOTHAM i nie chce mieć z nim nic wspólnego.

8 komentarzy:

  1. No tak, w końcu Gotham to tylko najlepszy serial na podstawie DC jaki teraz mamy (że daleki od ideału to inna sprawa). Lepiej nadal poświęcać czas żenującemu Arrowowi i smętnym popłuczynom po Hellblazerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla jednych Hellblazer popłuczyny, dla innych tym jest Gotham. najlepszy (wg mnie) jest The Flash

      Usuń
    2. Nie Hellblazer popłuczyny, tylko Constantine popłuczyny po tym genialnym komiksie. Flash jest lepszy od Arrowa, ale o to nie trudno. Gdyby nie Tom Cavanagh i wątek Reverse Flasha to nie byłoby tam nic wartego oglądania.

      Usuń
    3. Myślę że nikt nie zrobi problemu, jeśli Pan anonimowy przejmie po mnie tę rubrykę, prawda? :)

      Usuń
  2. Ogólnie można zauważyć, że wyhamowaliście, jako redakcja, z ilością tekstów/artykułów na stronie. O ile z początkiem działalności Wasza aktywność była godna podziwu, o tyle obecnie widoczny jest spory regres.

    Piszę to jako czytelnik, dlatego można sobie darować wszelkie "jak się coś nie podoba to nie czytaj", itp. Mam nadzieję, że mój komentarz nie ukłuł ego autora powyższego ogłoszenia, bo z obserwacji wynika, że jakiekolwiek słowa krytyki odbiera baaaaaaardzo osobiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, jest nas 4 aktywnych. są stałe rubryki, przeglądy newsów też. jeszcze sporo archiwalnych tekstów czeka na przeniesienie.

      ja przynajmniej nie odbieram Twego komenta jako krytyki. staramy się, ale praca zawodowa i życie prywatne nie zostawia tyle czasu ile byśmy chcieli.

      Usuń
    2. Biorę pod uwagę, że "życie, praca, szkoła, dziewczyna, itp.".

      Zwróć proszę jednak uwagę na to, że tak jak wspomniałem - aktywność spadła (i to jest fakt ;). Wypada mieć nadzieję, że wspomniane racje wyższe nie zdominują Was na dłużej :)

      Usuń
    3. No spadła, spadła. Sam jestem zdziwiony że tak ostro ruszyliśmy z DCManiakiem i tylko czekałem aż do tego dojdzie. Nigdy nie kryłem się z tym, że dla mnie priorytetem jest Image Comics Journal, ale staram się od czasu do czasu zrobić też coś dla DCManiaka. Jak to wychodzi, widać doskonale.

      Tyle tylko że ja z Gotham Gazette rezygnuje nie z powodu braku czasu - bo tego typu wpisy robi się bardzo szybko - tylko z powodu tego, że ten serial mnie po prostu przeraża swoją słabością. Decyzje podjąłem po obejrzeniu epizodu z Graysonami, gdzie mamy takie ciekawostki jak: węża tropiącego, wielki konflikt rodzinny który kończy się z równie błahego powodu co zaczął (i to offpanelowo), drugi z rzędu odcinek z problemami typu "jesteśmy dorośli, ale nie pocałuję Cię przy ludziach", kompletnie irracjonalną doktor Thompkins, pustą jak wydmuszka Barbarę i głównego bohatera który od szesnastu odcinków gra po prostu kiepsko.

      Arrow i The Flash trzymają się swojej konwencji, czyli prostego jak cep serialu dla grupy docelowej stacji CW i nie mając właściwie żadnych oczekiwań wobec tych seriali, trudno być rozczarowanym. Constantine mi się podoba głównie dzięki charyzmie Matta Ryana. Gotham z kolei start miał obiecujący, ale moim zdaniem z czasem poszedł w kierunku niezamierzonej autoparodii i obecnie stał się swoistym prequelem czegoś, co nigdy nie powstało.

      Rozumiem, że Gotham ma swoich zwolenników. Ale ja do nich nie należę i nie muszę zajmować się czymś, co mnie męczy. Jak już napisałem powyżej, jeśli ktoś chce mnie w tym zastąpić - droga wolna. Nasz adres mailowy jest powszechnie znany.

      Usuń