sobota, 18 lutego 2017

Nerdgasm #24

Jak obiecałem, tak w końcu zrobiłem. Zebrałem się w sobie i pojechałem do największego w Zabrzu centrum handlowego. Znajdują się w nim dwa duże sklepy z zabawkami (Toys R Us i Smyk), ponieważ moim celem były klocki LEGO z bohaterami DC, to zajrzałem także do wielkiego, złego Empiku. Na miejscu okazało się, że LEGO zorganizowało na miejscu także nie lada gratkę dla najmłodszych. Wszystko to znajdziecie w rozwinięciu posta. Jakość zdjęć, jak zwykle w moim przypadku, średnio zadowalająca ;)

Gdy dotarłem do M1 Zabrze i zauważyłem plakaty LEGO imprezy, pierwsze kroki skierowałem właśnie tam. Na miejscu zameldowała się masa osób. Ku mojemu małemu zdziwieniu, zdecydowanie najwięcej dzieciaków znalazło się w strefie LEGO Friends, a więc tej skierowanej do dziewczynek.
Gdy już przeszedłem wokół rozstawionych placów dla młodych budowniczych, skierowałem swoje kroki do stosunkowo niedawno otworzonego Toys "R" Us. Tam oczywiście znalazło się sporo miejsca dla naszych ulubionych klocków. I chociaż były one umieszczone mniej więcej w jednym miejscu, nie umiałem znaleźć żadnego zestawu z serii LEGO DC Super Hero Girls. Na szczęście z zestawami dla chłopców nie było problemów. Starałem się na zdjęciach złapać także cenówki, nie wszędzie się to udało. Ale w razie czego, macie tu link do strony sklepu.
Mała dygresja. Ten docelowy wiek podany na pudełkach to chyba jakiś żart ;) Sam kupiłbym praktycznie wszystkie zestawy!

Znajdujący się kilkanaście metrów dalej Smyk (tutaj link do strony sklepu) jest znacznie mniejszy i tamtejsza oferta LEGO jest znacznie mniejsza. Jednak i tam pojawiły się zestawy z Batmanem, a także nie było kłopotów z dotarciem do linii LEGO DC Super Hero Girls. Szczerze pisząc, cenowo sklep ten wyglądał nieco gorzej niż w Toys "R" Us, ale rzućcie okiem na ostatnie zdjęcie, bo widoczna na nim promocja jest naprawdę fajna.
Na koniec skierowałem swoje kroki do salonu Empik, by kupić najnowszy (i dla mnie pierwszy od ponad półtorej roku) tom Wielkiej Kolekcji Komiksów Marvela. Wystawiono tam kilka zestawów LEGO Batman Movie, ale bez cen, więc trudno mi się wypowiedzieć. Przy kasie za to znalazłem minifigurki, takie same jak te z poprzedniej edycji "Nerdgasmu". Ponieważ nieźle je przeceniono (jak dotąd taniej nigdzie nie widziałem), kupiłem dwie.
Zaś w środku znalazłem:
I tak oto zostałem właścicielem różowego Batmana-wróżki <3

4 komentarze:

  1. Figurki z Batmana kosztują w/g katalogu 16 zł. Płacąc 15 zł oszczędziłeś złotówkę. A to była przecena z 20?... Brawo Empik!
    Najlepsze ceny Lego są w W-wie w sklepach patronackich Circoloco (są takie dwa). :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecena z dwudziestu czy nie, faktem jest, że taniej nigdzie nie widziałem. Jak dotąd spotkałem te minifigurki za 16-17zł. Oszczędność niby żadna, ale na puszkę coli w drodze do domu miałem :)

      Usuń
  2. W Smyku mają bardzo dobre ceny na zestawy z Batmanem w ich sklepie online. A do końca (chyba) miesiąca jest dodatkowy rabat 40 zł na zakupy za min. 200 i np. taki łazik z filmu kosztuje z dodatkowym rabatem 270 PLN.

    A najlepsze ceny na półkach są w tym momencie w sklepach Carreforu. Zestaw z Clayface'em był za 129 PLN.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń