czwartek, 16 lipca 2015

Daily Planet powraca

Nasz kolega xZera reaktywował swój blog (dawniej stronę) poświęconą Supermanowi. W związku z tym chciałby za naszym pośrednictwem przekazać kilka słów fanom Człowieka ze Stali.


Moi drodzy, były wielkie plany, setki pomysłów i… no właśnie, czegoś jednak zabrakło. Przez ostatnie miesiące na Daily Planet nic się nie działo i była to jedynie moja zasługa. Zawsze gdy siadałem przed komputerem z chęcią dodania czegoś nowego, czy uzupełnienia starego natykałem się na niewidzialną ścianę i nie potrafiłem z tym nic zrobić. Trwała nie kończąca się wegetacja serwisu i to chyba najlepsze określenie tego co się tutaj działo.

Straciłem czytelników, czyli Was, dla których jak zawsze podkreślałem tworzyłem Daily Planet.

Jednak brak tworzenia serwisu wciąż doskwierał i uwierzcie mi, że były plany wskrzeszenia strony, a i pomysły jak to miało wyglądać mam nadal gdzieś zapisane.

W końcu wracam. Pod nowym adresem, z nowymi pomysłami i luzem, którego mi brakowało. Będą nowości, będą streszczenia i artykuły, które zapoczątkowałem w zeszłym roku.

Liczę, że i Wy powrócicie, a tym razem będziecie chcieli zostać na dłużej. Postaram się o to.

Nadal uważam, że wciąż brakuje w naszym kraju stron komiksowych poświęconych jednemu bohaterowi. Ta dotycząca Supermana właśnie powraca, dla mnie i dla Was. Bo tutaj zawsze o to chodziło.

Witajcie z powrotem.

 Łukasz 'xZera' Żerański

2 komentarze:

  1. Wrócę i nawet Adblock'a wyłączę ;)

    Tutejszyn

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) a jest jakas strona gdzie moga poznawac sie i rozmawiac fani dc?

    OdpowiedzUsuń