poniedziałek, 20 lipca 2015

Redakcyjna półka z komiksami #2

Przedstawiam zdjęcia swojej komiksowej kolekcji, która godnych półek doczeka się - planowo - w 2016 roku. Początek budowania kolekcji można datować na rok 2006. Jej stan od tego czasu ulegał kilku drastycznym zmianom. Wiele komiksów opuściło jej szeregi by sfinansować nowsze nabytki oraz niedawno meble w nowym mieszkaniu. Obecnie staram się dokonywać dużo bardziej przemyślanych zakupów niż miało to miejsce w przeszłości. Kupuję serie i pojedyncze komiksy, do których wiem, że wrócę więcej niż raz. Tym samym kluczem kierowałem się również przy odsprzedaży części kolekcji. Jeśli coś nie było dla mnie materiałem na ponowną lekturę (więcej niż 2 razy) bądź też nie dawało mi guilty pleasure, to żegnałem się z takim komiksem bez żalu. Tym samym pozbyłem się wielu albumów (i pełnych serii) superbohaterskich, kryminalnych oraz polskich pozycji. W tym także takich, które uznawane są za klasyki. Dobrze, że je poznałem, ale potrzeba ich posiadania nie była silniejsza niż potrzeba podreperowania budżetu. Od niedawna, z moją ukochaną mamy nową, wspólną pasję - mini figurki LEGO. Te żółte ludziki gościnnie wystąpiły na zdjęciach.

(Aby zobaczyć zdjęcie w pełnym rozmiarze, otwórz odnośnik w nowej karcie.) 























Damex

10 komentarzy:

  1. Ładnie Secret Six zazdroszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Nie starczy mi tu chyba miejsca na te wszystkie zazdrości! Cudowna kolekcja, najbardziej zazdroszczę chyba Straczynskiego Pająka i Śmierci Supermana :((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja super, ale figurki Boostera, Teda Korda i Groota strzegące komiksów jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) figurek też było kiedyś więcej. w sierpniu/wrześniu będzie update kolekcji to też zrobię foty.

      Usuń
  4. Pozazdrościć kolekcji :-) Przede mną jeszcze duuuużo zbierania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wy tu gadu gadu, a kolejnego redaktora to pstrykania fotek nikt nie wskazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Damian: Wiem.Ze starego wydania mam tylko Darkest House,a z nowego tomy 1i2 a 3 zamówiony.Mogłyby juz wyjsc drugie tomy Deathstroke'a (z new 52 i classiic Marva Wolfmana)oraz New Suicide Squad.

    A w temacie Wolfmana i Deathstroke'a DC mogłoby wznowić klasyczne wydania New Teen Titans a konkretnie najlepszą historie Judas Contract

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wznawiają New Teen Titans Wolfmana i Pereza. 3 tom we wrześniu będzie.

      Usuń
  7. To może teraz pan Dawid ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotorelacja z mojej kolekcji w najbliższy weekend. Zapraszam :)

      Usuń