sobota, 18 kwietnia 2015

Teaser trailer BATMAN V SUPERMAN: DAWN OF JUSTICE!!!

Nareszcie nadeszła ta chwila. Mamy pierwszy, oficjalny materiał z wielce wyczekiwanego filmu jakim jest BATMAN V SUPERMAN: DAWN OF JUSTICE. Jak wyszło? No cóż, nawet w naszej redakcji opinie są mocno podzielone - od pesymistycznie nastawionych Damexa i Lokusa, po euforycznie nastawionego autora tychże słów. Gdzie zatem leży problem? Oczywiście jak zwykle w wygórowanych oczekiwaniach. Społeczność internetowa również z umiarkowaniem przyjęła tenże teaser, ale właśnie w tym zdaniu znajduje się klucz do jego zrozumienia. Otóż na rok przed premierą trudno oczekiwać, aby WB/DC ujawniło więcej materiału, z Wonder Woman włącznie. Teasery są niejako zapowiedzią właściwych zwiastunów, w których pokazuje się znacznie więcej ujęć. Te za czas jakiś nadejdą. Usłyszeć można, że całość jest utrzymana w zbyt mrocznej konwencji. O to akurat trudno się spierać, bo reżyser ma taką, a nie inną wizję i zwyczajnie nic nam do tego. Dlatego kończąc zapraszam do oglądania.


B10

7 komentarzy:

  1. Dla mnie SUPER czekam z kupą w majtach na film

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka słów ode mnie: http://zzielonejkanapy.blogspot.com/2015/04/kilka-dni-temu-w-sieci-zadebiutowa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok Ten Teaser pozamiatał resztom według mnie nawet zdetronizował SW i resztę Marveli ! Ostatnie zdanie wgniata !!!!! Żeby tylko nie spieprzyli tego !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Resztą" nie "resztom". Literka "ą" przeżywa ostatnio ciężkie czasy jak zauważyłem.

      Usuń
    2. tak ma bardzo ciężkie czasy !!!! :P

      Usuń
  4. Teaser jest świetny, film zapowiada się jak najlepiej, a malkontenci niech sobie idą oglądać M jak Arrow.

    -Breja

    OdpowiedzUsuń
  5. Tell me Marvel do you bleed?
    You will!

    Jestem pod dużym wrażeniem. Tego oczekiwałem. Ciężkiego, mrocznego klimatu, który nawet jeśli łopatologicznie, to jednak poruszy jakieś kwestie filozoficzne i polityczne.

    Marvel jest gonitwą scen akcji przeplatanych z lekkim dramatem i kilkoma elementami komedii.
    DC chce idzie w nolanowskie klimaty czyli ciężej, trochę patetycznie, moralizatorsko i z scenami akcji, które wgniatają w fotel.
    Ja to kupuję!

    OdpowiedzUsuń