sobota, 14 listopada 2015

Gotham Gazette 2x08

I kolejny odcinek obejrzany. Zobaczymy, co udało mi się wyłapać w tym tygodniu.

Ślub Barbary i Jima
W serialu Barbara uprowadza Gordona do kościoła, gdzie mieli się pobrać oraz nosi suknie ślubną wybraną specjalnie na ten dzień. W komiksach para ta była małżeństwem. 

I to niestety wszystko, co udało mi się wyłapać w tym tygodniu. Drugi sezon GOTHAM wygląda do tej pory bardzo biednie pod względem easter egg`ów. Jeśli znaleźliście coś jeszcze, to dajcie znać w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Ja bym dał jeszcze nawiązanie że tam był wózek inwalidzki co mogło być małym nawiązaniem do Oracle ale to może ja jestem jakimś psycholem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Edward Nygma wjeżdżając do lasy miał bardzo ciekawą rejestrację ;)
    Tutaj screen:
    http://postimg.org/image/ndv0aukxb/

    OdpowiedzUsuń