poniedziałek, 28 marca 2016

Półka z komiksami #22


Dawno nie przesyłaliście nam zdjęć swoich zbiorów. Sytuację uratował Patryk "Zasada" Zasadziński. Poniżej komentarz Patryka, a zdjęcia w rozwinięciu posta.

Po lewej ustawiłem takie perły jak Strażnicy, Nowa granica i Green Arrow The Kill Machine (Ten komiks kupiłem sugerując się recenzją na waszym blogu i za to dziękuje, bo został jednym z moich ulubionych).  Po prawej ustawiłem wydania zbiorcze z moją ulubioną postacią czyli Dickiem Graysonem. W jednym komiksie pada pytanie „Kto strzeże strażników?”, cóż moich strzeże Batman, Robin i ktoś jeszcze :). Oprócz wydań zbiorczych w mojej kolekcji znajdują się dwa zestawy typu „komiks plus maska” i kilka pojedynczych komiksów w tym Nightwing #0, który jest moim pierwszym kupionym komiksem.  Oprócz komiksów posiadam też kilka gier z Batmanem, zegarek (zakupiony w McDonaldzie, ale symbol Batmana bije inne marki zegarków na głowę) i jeden zestaw lego.  Pierwsze spotkanie z DC zawdzięczam jednak zabawkom które mam praktycznie od urodzenia. Dwie figurki Batmana i jedna Supermena (kolory inne niż zwykle, ale po obejrzeniu odcinka Batman Przyszłości traktowałem go jako Superman Przyszłości). Jest też batmobil, niestety już bez przednich kół (Jason Todd?). Później dostałem jeszcze figurki, które są na ostatnim zdjęciu. Figurkę Nightwinga mam dlatego, że nie było Killer Croca (wtedy nie znałem się na bat rodzinie i nie wiedziałem kto to jest, dopiero po latach odkryłem, że tak naprawdę kupiłem figurkę mojego ulubionego superbohatera).












Czekamy na foty Waszych kolekcji pod adresem: dcmaniak1@gmail.com

P.S. dla uważnych: Nie było #21 odsłony Półki, gdyż okazało się, że omyłkowo dwukrotnie zrobiliśmy #17 :P

--

Grafika Półki: Sebastian Żarnowski

1 komentarz: