wtorek, 12 kwietnia 2016

Nerdgasm #7

Obiecałem jakiś czas temu, że na tegorocznym Pyrkonie postaram się zrobić jak najwięcej zdjęć gadżetów powiązanych z DC Comics, jakie znajdę na konwentowej giełdzie. Jestem absolutnie przekonany, że nie doszperałem się do wszystkich (gdzie do cholery było stoisko Egmontu???), ale i tak zdjęć przywiozłem sporo. Na tyle, że zajmą one nie jedną, a aż dwie kolejne odsłony "Nerdgasmu". Gotowi? No to jedziemy.

Na dobry początek dwa zdjęcia ze stoiska sklepu Maginarium.pl

Następnie przechodzimy do rzeczy znalezionych na BadPixel.

Następnym stoiskiem, na jakie trafiłem, był sklep PopCon. Niestety pomimo dość sugestywnego loga, nie znalazłem strony Internetowej wspomnianego przybytku.

Zdecydowanie największym i najbardziej rzucającym się w oczy stoiskiem na giełdzie tegorocznego Pyrkonu było te należące do sklepu Yatta.

Na deser coś, czym niebywale wkurzyłem Damiana. Stoisko Blue Box (również bez strony www). Kubek z Latarnikami znalazł się w mojej kolekcji ;)
Na dziś to wszystko. W kolejnej odsłonie "Nerdgasmu" (czyżby jutro?) zajrzymy jeszcze raz na Pyrkonową giełdę, a także rzucimy okiem na efekty zebrania plenarnego cosplayerów przebranych za postacie z DC Comics.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz