czwartek, 14 kwietnia 2016

Nerdgasm #8

Druga z rzędu odsłona "Nerdgasmu" poświęcona jest temu, co związanego z DC Comics udało mi się dostrzec na giełdzie tegorocznego Pyrkonu. Ale nie tylko na tym poprzestaniemy. W konwentową sobotę odbyło się także spotkanie osób przebranych za postacie z tego wydawnictwa i nie odpuściłem sobie okazji zrobienia kilku zdjęć. Wszystko to w rozwinięciu posta.

Zaczniemy dziś od wizyty na stoisku sklepu SuperHeroes.com.pl, gdzie doszukać można było się naprawdę dużej ilości rozmaitych gadżetów.

Na miejscu było także obecne stoisko sklepu OtherTees, gdzie doszukałem się tylko jednej koszulki. Ale ponieważ przypadła mi do gustu, prezentuję ją tutaj.

Kolejne stoisko to Moria Art. Tam znalazłem dwie koszulki w klasycznych wzorach.

Jak na każdym większym wydarzeniu, tak i na Pyrkonie nie mogło zabraknąć stoiska On Their Ground - sklepu komiksowego.

Macie może chęć na torbę ekologiczną z fajnym wzorem? W takim razie KsyKsy jest w sam raz dla Was :)

I to w sumie tyle z rzeczy, które znalazłem na giełdzie. Czas zajrzeć na wspomniane wcześniej spotkanie osób przebranych za bohaterów (i nie tylko) z DC Comics.

I na deser: stoisko (Szczecińskiej) Ligi Superbohaterów. Pozdrawiamy serdecznie.
No i to by było na tyle. "Nerdgasm" chwilowo udaje się na odpoczynek, ponieważ kolejna odsłona jest bliżej, niż sądzicie :)

1 komentarz: