środa, 6 kwietnia 2016

Półka z komiksami #23


W najnowszej odsłonie swą kolekcję pokazuje Maciej Rembelski:
Jak widać jestem fanem głównie Batmana, aczkolwiek ogólnie lubuję się w DC. Kolekcja wciąż się rozwija, niedługo dołączy do niej Flash oraz Harley Quinn. Na zdjęciach jak widać ująłem komiksy, jedną półkę przeznaczyłem na wydania z serii The New 52, natomiast pozostałe dwie jak na razie na inne tytuły. Głównie komiksy są w języku polskim bo najzwyczajniej lepiej mi się je czyta, ale komiksami po angielsku też nie pogardzę - co widać. Oprócz komisów w moim posiadaniu znajdują się figurki, skarpetki, bluzy, koszulki, ręcznik, pościel, plecak z przypinkami, pluszak, perfumy, rysunek z Harley od koleżanki oraz plakat z przed premiery BvS. Może nie jest to jakaś ogromna kolekcja, ale cały czas się rozwija i jestem z niej dumny :P

 
























 
Czekamy na zdjęcia Waszych kolekcji pod adresem: dcmaniak1@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz