środa, 27 kwietnia 2016

Ruszył majowy preorder na ATOM Comics

Na Atom Comics wystartował już majowy preorder, z pozycjami zapowiedzianymi na lipiec 2016. Jak co miesiąc, przygotowałem dla Was listę polecanych pozycji z DC Comics.

Z zeszytów z #1 na okładce, wybrałem top 5, po które chcę sięgnąć:

Spoza DCU jestem bardzo ciekaw THE FLINSTONES #1.

Przechodzimy do wartych uwagi wydań zbiorczych:
-THE OMEGA MEN: THE END IS HERE

Spośród tuzina figurek/statuetek najciekawiej prezentują się:-
Pamiętajcie, że jeśli przy składaniu zamówienia użyjecie specjalnego kodu "Robin", otrzymacie 5% rabatu na oryginalne wydania komiksów z DC Comics. Promocja jednak nie dotyczy pozycji opublikowanych po polsku oraz tych, które aktualnie znajdują się w dowolnej innej promocji.
Damex

6 komentarzy:

  1. Mnie szczególnie zainteresował boxset na 75 lecie WW, stąd moje pytanie czy te tomy (poza blood, bo tu akurat znam odpowiedź) trzymają poziom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jestes fanem postaci i chesz przekrojowke przez przygody postaci to pewnie odpowiedz brzmi "tak"

      Usuń
  2. Zamówiłem #2 i #3 numer Batman, Aquaman i Wonder Woman. Nie wiem właśnie czy nie zamówić jeszcze serii o Halu Jordanie. Czy do tej serii trzeba znać uniwersum latarników?

    OdpowiedzUsuń
  3. jak przeczytamy one-shot z rebirth #1 w tytule, to będzie wiadomo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy będziecie recenzowali #1 numery z DC Rebirth, tzn jaka wersja jest warta uwagi?

      Usuń
    2. planuję mini przegląd, jak przy okazji convergence i dc you.

      Usuń