sobota, 16 maja 2015

No i mamy reklamy :)

Trochę to trwało, zamieszań było po drodze niemało, ale od wczorajszego, bardzo późnego wieczoru na DCManiaku wyświetlają się już zapowiadane jakiś czas temu reklamy. Są dwie i wydaje mi się, że nie kłują aż tak mocno w oczy. Nie jest to jeszcze doskonałe, ponieważ już musiałem zablokować ofertę usług in vitro ;) Ale doglądać będę na bieżąco, tak samo jak nasze rosnące pieniądze na koncie. W ciągu dwunastu godzin zarobiliśmy oszałamiającą kwotę 2,18zł!!! :D

Zachęcamy do wyłączenia AdBlocka na DCManiaku i okazjonalnego klikania, bo w końcu środki te chcemy przekazać na przyszłe konkursy, więc de facto na Was :)

6 komentarzy:

  1. Wyłączyłem dla was Adblocka, łapcie te 20groszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "zablokować ofertę usług in vitro" Eeee o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boją się ekskomuniki, episkopat patrzy! :D

      -Breja

      Usuń
    2. Strzelam że chodzi o reklamy średnio pasujące do tematyki bloga. Jest taka opcja w AdSense by lepiej dopasować co jest reklamowane. Ale patrząc na to co mi się tu wyświetla, chłopcy jeszcze wiele mają do zablokowania :)

      Usuń
    3. Tak, dokładnie to miałem na myśli. Chciałbym aby na DCManiaku wyświetlały się reklamy chociaż trochę trafiające w tematykę bloga. Zakres mam naprawdę szeroki, bo reklamy samochodów czy części komputerowych mi jakoś nie przeszkadzają. Ale reklama usług in vitro czy wróżenia z kart to już taka lekka przesada moim zdaniem. I dlatego te dwie już zablokowałem.

      Usuń