sobota, 27 lutego 2016

Redakcyjna półka z komiksami #5.1

Dawno nikt z Was się nie chwalił (przypominamy: ślijcie foty Waszych kolekcji na nasz adres: dcmaniak1@gmail.com), więc na mały update poprzedniej odsłony zdecydowałem się ja. Dziewięć miesięcy po przeprowadzce do nowego mieszkanka mogę stwierdzić, że odrobinę wyhamowałem z szaleństwem zakupów, lecz ilość nowych komiksów i tak jest zauważalna gołym okiem. Więcej w rozwinięciu posta:

Dzisiejsza odsłona tej rubryki zawiera siedem zdjęć, lecz tak naprawdę tylko dwa są świeże. Postanowiłem bowiem zestawić foty sprzed kilku miesięcy z aktualnymi. Oto co wyszło.

Nadal mieszczę się na dwóch regałach i mam na nich jeszcze sporo miejsca. Regał lewy zajmowały komiksy naszych rodzimych wydawców. Wtedy wyglądał on tak:
Dziś z kolei prezentuje się tak.
Parę rzeczy przeniosłem, kilkanaście dokupiłem i voila. Na zdjęciu brakuje trzech komiksów, które obecnie mam na wypożyczeniu, a zajmują trochę miejsca. Jest to "Saga" od Mucha Comics.

No i regał prawy, gdzie wylądowały wydania w języku angielskim. Przed dziewięcioma miesiącami nie prezentował się zbyt okazale:
Dziś w gruncie rzeczy też nie powala na kolana. Niemniej kilka nowych rzeczy doszło, a całkiem niedawno postanowiłem zrobić lekką przebudowę. Dzięki temu półka górna nosi kryptonim "DC i inne", zaś druga w kolejności: "Image oraz do przeczytania", co tłumaczy obecność tam RYCERZY ŚWIĘTEGO WITA od Kultury Gniewu.
Rozrosły się jeszcze półki z zeszytami, lecz nie będę tu tego prezentować. Ze względu na to, jak przechowuje zeszyty, widzielibyście tylko nieco większe stosy niż ostatnio. Sądzę jednak, że przez ostatnie dziewięć miesięcy mogło dojść mi do kolekcji około 120 nowych zeszytów, zarówno starszych, jak i jeszcze pachnących drukarnią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz