piątek, 3 marca 2017

Ruszył marcowy preorder na ATOM Comics

 
Od kilku dni dostępne są już komiksowe zapowiedzi na maj2017. Od teraz możecie je zamawiać w ATOM Comics w ramach najnowszego preordera. Jak co miesiąc, przygotowałem dla Was wybór najciekawszych produktów z oferty DC Comics.

Początek nowej historii w ALL-STAR BATMAN #10.
Chuck Dixon i Graham Nolan wracają do postaci, która złamała nietoperza. W maksi serii BANE: CONQUEST, złoczyńca połączy siły ze swoim starym gangiem (znanym z KNIGHTFALL) i będzie szukał nowych miast do podboju oraz nowych przeciwników do zmiażdżenia.
"The Lazarus Contract" - crossover pomiędzy seriami DEATHSTROKE, TITANS i TEEN TITANS. Slade chce ożywić swego syna, by tego dokonać potrzebuje Flasha/Wally'ego Westa. 
Blockbuster, klasyczny przeciwnik Dicga Graysona powraca w NIGHTWING #21
Tom Taylor, powraca do komiksowej wersji świata znanego z INJUSTICE: GODS AMONG US. Tym razem, w prequelu do gry INJUSTICE 2.
Rodzina Allredów bierze na warsztat New Gods Jacka Kirby'ego w BUG: THE ADVENTURES OF A FORAGER - w nowej mini serii z Young Animal.

Wszystkie serie z Young Animal są warte uwagi i wg mnie, lepiej sprawdzą przy czytaniu trejdów. Dlatego nie zastanawiajcie się nawet nad kupnem CAVE CARSON HAS A CYBERNETIC EYE VOL 1: GOING UDERGROUND.
Brak mi polskiego określenia, posłużę się więc angielskim A blast from the past! Cała trylogia w jednym tomie -  DC COMICS/DARK HORSE: BATMAN VS. PREDATOR.
HAWKMAN BY GEOFF JOHNS BOOK ONE - wciąż nie czytałem tego runu, ale wieść niesie, że jest dobry i robi porządek z pokręconą genezą Hawkmana.Supermana i Justice League zbiera naprawdę pozytywne recenzje.
NIGHTWING VOL 2: BACK TO BLUDHAVEN - jeśli spodobał Wam się vol 1, to wiedzcie, że ten jest lepszy.

JUSTICE LEAGUE VS. SUCIDE SQUAD to wydmuszka; TRINITY miało słabszy (w porównaniu z początkiem) finał pierwszej historii; jeśli chodzi o TEEN TITANS, to nie jestem grupą docelową tej serii.

Dla tych, którzy z miejsca polubili serię SUPER SONS, a lubią też figurki: DC ICONS: ROBIN AND SUPERBOY ACTION FIGURE 2-PACK.

Używając kodu "Flash" otrzymacie rabat zakupowy na komiksy z DC. Zniżka nie dotyczy produktów objętych innymi promocjami.

Damian "Damex" Maksymowicz

2 komentarze:

  1. Absolute GREATEST SUPERHEROES! Ale kosztuje 300 złotych! KURWA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie zamówiłem JL Vs SS, SS Rebirth Vol 2 i Harley Rebirth Vol 3. Miałem ochote na zeszyty ale poczekam na tp a duuuzo tego portfel zapłacze : Injustice 2, Injustice Ground Zero, Cable, Bullseye, Bane Conquest, Lazarus Contract, Deadpool Vs Punisher ♡

    OdpowiedzUsuń