piątek, 28 kwietnia 2017

Zapowiedzi Egmontu na 2017 rok (Odrodzenie już we wrześniu)!

Wydawnictwo Egmont zdradziło swoje plany na dalszą część tego roku. Pokończą się obecnie wydawane serie z Vertigo, ale z nowymi wydaniami powróci KAZNODZIEJA. Dobiegną końca komiksy z Nowego DC Comics, a oferta wzbogaci się o tytuły stanowiące prolog do Odrodzenia. Wydawca ujawnił 3 serie z tej nowej inicjatywy, które na pewno trafią na nasz rynek.

Oto zapowiedzi:

Droga do Odrodzenia
Czerwiec: SUPERMAN: LOIS I CLARK
Sierpień: SUPERMAN: OSTATNIE DNI SUPERMANA, UNIWERSUM DC: ODRODZENIE (komiks ukaże się w ramach linii DC Deluxe)

W samym Odrodzeniu (start we wrześniu) na pewno zobaczymy te trzy serie:
BATMAN, GREEN ARROW i - niestety - LIGĘ SPRAWIEDLIWOŚCI (najgorsza serii w całej linii Rebirth). Będzie również AQUAMAN i coś z Latarnikami.


Nowe DC Comics (New 52)
Czerwiec: BATMAN tom 9, FLASH tom 5 (seria nie będzie kontynuowana o kolejne tomy z New 52)
Lipiec: WIECZNI BATMAN I ROBIN tom 2 (ostatni tom), LIGA SPRAWIEDLIWOŚCI: WOJNA DARKSEIDA CZĘŚĆ 2 (ostatni tom), HARLEY QUINN tom 5
Sierpień: BATMAN tom 10 (ostatni tom)
Listopad: HARLEY QUINN tom 6 (ostatni tom)

DC Deluxe
Grudzień: BATMAN/SĘDZIA DREDD

DC Comics
Wrzesień: JONAH HEX tom 5
Październik: GOTHAM CENTRAL tom 4 (ostatni tom)

Vertigo
Czerwiec: KAZNODZIEJA tom 1
Lipiec: BAŚNIE tom 21
Sierpień: SKALP tom 5 (ostatni)
Wrzesień: KAZNODZIEJA tom 2
Listopad: Y - OSTATNI Z MĘŻCZYZN tom 5 (ostatni)
Grudzień: BAŚNIE tom 22 (ostatni)

MAD
Październik: MAD ŚCIĄGA SERIALE


Damian "Damex" Maksymowicz

23 komentarze:

  1. Tą Ligę z Rebirth mogli sobie darować. Ciężkie to jest i raczej słabe. No, ale to ich kasa, ja czytam w oryginale z Atom.

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat ta seria nie ma nic wspólnego z resztą tytułów, czy główną intrygą Rebirth.

    Fajnie byłoby zobaczyć Titans i Super Sons po polsku, ale wątpię.

    Obstawiam, że w ofercie będą dobre Detective Comics, świetny Superman i taki sobie Flash. Może jeszcze Action Comics.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obstawiam jeszcze Wonder Woman. W końcu z New 52 wydawali.

      Usuń
    2. wydają w ramach Deluxe pierwszy run Rucki w WW, pewnie jego sprzedaż zaważy na tym z Rebirth.

      Usuń
  3. Ja natomiast marzę aby wydali Nightwing,Aquaman oraz Super Sons

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Sons <3, jeśli Egmont pójdzie w Supermana, to może i w tę seri., która jest spin-offem z historii w 2 tomie z Rebirth,

      Usuń
  4. Ja proszę, aby była oprawa miekka z okładkami, a nie trzeba wydawać 75zl za to samo co marvel now ma za ok 40zl tylko ze w słabszej oprawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nadzieja na miękkie, skoro Lois i Clark z "Drogi do Odrodzenia" ma być w miękkiej.

      Usuń
  5. Ja tam zapreorderuje do końca Harley Quinn i tyle z New 52 :-)
    Jeżeli jesteśmy w temacie "Odrodzenia" to kupie 2 i 3 tom Batmana jeżeli wydadzą a chciałbym aby wydali Harley Quinn, Suicide Squad, Titans/Teen Titans i tu głównie mnie interesuje event "Lazarus Contract" no i w koncu moze Egmont wysłucha moich modlitw i wyda Deathstroke' a choc raczej duzych szans nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HQ pewnie będzie kontynuowane, bo to ciąg dalszy serii z New 52.

      Squad jest taki sobie, a żadni Tytani nie są u nas zbyt popularni - także śmiem wątpić.

      Deathstroke, Nightwing i Aquaman są dobre, ale kto to kupi u nas :(

      Usuń
    2. Skoro Egmont wydał MS. Marvel to jest nadzieja że mniej znane postacie z DC też się pojawią

      Usuń
    3. Tyle, że ta Ms. Marvel, jak i ten run Hawkeye'a co wydają jest mega popularny w US i recenzje przewyższały w ocenach bardziej znane serie. Trzymajmy kciuki.

      Usuń
  6. Kurcze, więc nie co liczyć na wydanie "Batman Incorporated" i "Batman i Robin" z New52 :(
    Wydali taki shit jak trzy tomy Supermana czy Dwa Suisuide Squad, a takich świetnych serii nie. Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batman Inc. zbyt nawiązuje do reszty runu Morrisona. A co do B&R - to Kołodziejczak w 2015 mówił już, że nie.

      Usuń
  7. A gdzie mogę przeczytać wszystkie zapowiedzi Egmontu (łącznie z Marvelem), bo nigdzie nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie klubu świata komiksu masz katalog, a na Youtube jest nagranie samego dźwięku ze spotkania,wpisz Pyrkon 2017 i ogranicz do dzisiejszych filmów to znajdziesz

      Usuń
    2. Ogólnie to mówili że z Odrodzenia to cztery komiksy na miesiąc i do końca roku planują 16 wydać. Ponoć Aquaman może się pojawić, i jakieś Latarnie + inne rzeczy

      Usuń
    3. Aquaman daje radę. Latarnicy w Rebirth nie są warte uwagi, szkoda, że akurat Egmont rozważa coś z tej oferty.

      Usuń
    4. Obstawiam że Egmont wyda Green Lanterns, bo to jednak nowe postacie, a wydaje mi się że Hal z korpusem może być trudniejszy żeby wskoczyć w Latarnie, choć mogę się mylić, bo Hala nie czytałem (tak mi się tylko wydaje). Co do Green Lanterns to trochę poczytałem i mi się w miarę podoba, nic specjalnego ale dla mnie spoko. I tam masz jednak start postaci od zera, więc łatwiej się chyba wkręcić.

      Usuń
    5. seria z Halem i Korpusem mocno nawiązuje do przeszłości. Green Lanterns ssie strasznie. Scenarzysta nie jest dobry. Dostał postacie, które co prawda miały krótki staż, ale wyrzucił to, jak je budowali inni za okno i zrobił płaskich bohaterów pisanych na jedną nutę. A to, jak rozwalił wszystko, co wcześniej zrobiono z Red Lanterns, to ja już nawet nie... Justice League, Green Lanterns, Blue Beetle, Batman i Batman Beyond to najgorsze serie Odrodzenia.

      Usuń
    6. Pewnie masz rację, z Rebirth na bieżąco jestem tylko z Green Arrowem i Aquamanem, bo czekałem na polskie wydania, ale Green Lanterns to takie moje guilty pleasure :). Lubię Jessice Cruz z czasów New 52 więc tak jakoś mi zostało, może jakbym więcej poczytal to zmienilbym zdanie. Słyszałem że skopali strasznie Red L. ale nie czytałem ich serii więc mi akurat to nie przeszkada, ale zabieram się powoli do sprawdzenia runu Soula to możliwe że zmienię zdanie.

      Usuń
    7. Jako guilty pleasure jestem w stanie zrozumieć ;) Run Soule'a to Synowie anarchii w kosmosie.

      Usuń
  8. Ja pierdzielę, 4 komiksy na miesiąc, a o przyszłym roku powiedział "Będziecie zachwyceni ilością" - REWELACJA.

    OdpowiedzUsuń