sobota, 26 listopada 2016

Co słychać w WKKDC?

Troszkę opadł zachwyt po starcie Wielkiej Kolekcji Komiksów DC, lecz nie oznacza to, że DCManiak zapomniał o jej istnieniu. Dziś zaprezentujemy kilka ciekawych newsów związanych z serią i zaczniemy od pewnego metalowego gadżetu. Zdecydowanie warto zajrzeć do rozwinięcia posta.
Powyżej widzicie wygląd drugiego prezentu dla prenumeratorów. Jest to metalowa zakładka, która sprawiła niektórym wiele problemów. Gadżet ten jest solidny i trwały, lecz oczywiście bardzo szybko pojawiły się głosy niezadowolenia. Wszystko z powodu tego, że widnieje na niej nieaktualne logo wydawnictwa DC.

Ogólnie można zaryzykować stwierdzenie, że pod pewnymi względami wydawnictwo Eaglemoss ewidentnie nie spełnia pokładanych w nim nadziei. Dotyczy to zwłaszcza bałaganu przy dystrybucji prenumerat. Na nieoficjalnym fan-page'u Kolekcji, który mam możliwość współprowadzić, co moment pojawiają się informacje o tym, że wydawca między innymi zalega z wysyłką tomów #4-5, gubi przesyłki, a czasem także znikają całe zamówienia od osób zainteresowanych takim kanałem kupna WKKDC. Dajcie znać w komentarzach, jeśli i Wy macie podobne problemy.

Tymczasem ukazało się już pierwsze wydanie specjalne w ramach WKKDC. Jest to komiks KRYZYS TOŻSAMOŚCI. Zaprzyjaźniony z nami blog Geek-Nerd-News zaprezentował filmik prezentujący edycję Eaglemoss.
To, co zdecydowanie najmocniej zadziwia (oprócz oczywiście bardzo wysokiej ceny), to brak panoramy na grzbiecie wydania. Czyżby zatem wydawnictwo Eaglemoss zareagowało na niezbyt przychylne przyjęcie wieści o publikacji tomu i tym działaniem pokazało, że być może nie planuje kolejnych wydań specjalnych?

Tymczasem już w najbliższą środę do kiosków trafi kolejny tom WKKDC, a będzie nim druga część DŁUGIEGO HALLOWEEN.

3 komentarze:

  1. Czy ta zakładka nie niszczy komiksu? Wciąż czekam na drugą paczkę z 4 i 5tomem, Action Comics dostałem osobno bo zginął z pierwszej paczki i dosłali. Zareklamowałem krzywą panoramę i obiecali przysłać nowe egzemplarze, ciekawe tylko kiedy i czy stare chcą spowrotem. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufff... Dobrze że się nie zdecydowałem. Syf. :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie, jak na razie, pełen profesjonalizm. Przesyłki są na czas, kompletne i, tak jak pisali, z prezentami w odpowiednich przesyłkach. Ja nie żałuję, że wziąłem prenumeratę. Przynajmniej nie muszę pamiętać, kiedy wychodzi komiks.

    OdpowiedzUsuń