sobota, 19 listopada 2016

Nerdgasm #21

Zaplanowałem sobie wczoraj przelot przez galerię handlową w celu kupna kilku rzeczy. Tymczasem znalazłem się w znacznie większej ilości sklepów, niż bym sobie tego życzył. W trzech z nich znalazłem kilka rzeczy związanych z DC Comics i właśnie im chciałbym poświęcić dzisiejszą odsłonę "Nerdgasmu".

Jeśli chcecie wiedzieć jak pachnie szaleństwo, sprawiedliwość bądź... drozd, drogeria Endorphine ma coś dla Was. Dezodoranty i żele pod prysznic w naprawdę niewysokich cenach :) Niestety, dostępne są jedynie męskie zapachy.
Wybaczcie jakość zdjęć, mój telefon nie radzi sobie najlepiej ze sztucznym światłem :/
 

Teraz coś dla pań. Sieć House wprowadziła linię damskich ubrań na licencji DC Comics. T-shirty za 39,99zł (zdjęcie pierwsze i czwarte), bluzy za 89,99. Jest dostępny jeszcze jeden wzór, ale w Galerii Katowice nie umiałem go zlokalizować. Dlatego dodaję zdjęcie ze strony House.

Na koniec Cropp i plecaki w cenie 119,99zł sztuka. Wieść niesie, że w damskiej sekcji również dostępne są rzeczy na licencji DC, lecz nie weszliśmy wczoraj do tego sklepu (w Galerii Katowice Cropp męski i damski to dwa osobne sklepy).

Na dziś to tyle. "Nerdgasm" powróci już wkrótce.

1 komentarz: