środa, 19 października 2016

Nerdgasm #18

Zaczęło się od zdjęcia pewnej rzeczy w pewnym sklepie. Potem doszła do tego kolejna wieść i już nie było odwrotu - musiałem ruszyć zadek z ciepłego domu i udać się do sklepu sieci Sports Direct, gdzie jest cała masa fajnych ciuchów z bohaterami DC. Cenowo bardzo przyjemnie (na większości zdjęć widać kwoty) i... portfel znowu się uszczuplił ;)

Zacznijmy od tego, czego niestety było najmniej, a więc rzeczy typowo dla pań. Na dziale damskim w rozmiarach dla osób dorosłych znalazłem bowiem tylko... skarpetki. Wzroki z logo Wonder Woman oraz wizerunkami Batgirl i Supergirl.

Znacznie większy wybór mieli panowie. Moją uwagę przykuły krótkie skarpety (zakup numer 1).

Było kilka koszulek.

Bluzy z kapturem:

Coś, co miało pół rękawa (no sorry, nie znam się xD)

Przecudowne bokserki (mój zakup numer 2, te z trzeciego zdjęcia)


Paski do spodni.

I znowu skarpety, tym razem takie za kostkę.

Coś dla dzieciaków? Proszę bardzo.

Jak widać na powyższych zdjęciach, coś dla siebie mogą znaleźć także fani Marvela (chyba nawet więcej, niż wielbiciele DC) , Gwiezdnych Wojen, Minionków czy Pory na Przygodę lub serii gier z Mario. Warto, bo większość rzeczy jest stosunkowo tania, a jakość jest całkiem niezła. Cieszę się, że kartę zostawiłem w domu, bo przepierdzieliłbym zdecydowanie więcej pieniędzy :)

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście w SD ostatnio słabo z asortymentem dla pań, ale przez ostatnie dwa lata udało mi się kupić kilka świetnych koszulek damskich :D Mam nadzieję, że znów się zaopatrzą i będziemy miały taki wybór jak panowie... Chociaż i tak najciekawsze wzory dostają się dzieciakom >;D

    OdpowiedzUsuń