środa, 19 października 2016

Półka z komiksami #24

Ostatnia odsłona tej rubryki była tak dawno, że Szymon nie był nawet pewien, czy jeszcze istnieje. Oddajmy mu zatem głos.

"Witam,
Nie wiem czy "Półka z komiksami" wciąż jest prowadzona, ale rok temu zacząłem zbierać komiksy i na waszym blogu przeglądałem kolekcje czytelników oraz redaktorów. Postanowiłem zatem, że po roku pochwalę się swoją półką, więc i o to piszę. ;d
Kolekcja nie jest ogromna, ale staram się ją rozszerzać o tyle, na ile pozwala mi budżet. Jak widać, celuje głównie w zbiory opowiadań, bo lubię mieć wszystko na raz, a i mam fetysz względem grubszych tomiszczy. Mimo wszystko znajdzie się też parę zeszytówek, bo zawsze chciałem mieć "prawdziwy amerykański komiks", a i momentami ciężko było odmówić okładce (mhm, Grumpy Sinestro :D ). Ponadto można śmiało rzucić, że preferuje głównie DC i Vertigo. Chociaż gdyby było więcej polskich Pajączków, nie będących z WKKM, to nie wzgardziłbym Marvelem.
Pozdrawiam!
Szymon M."
Przypominamy, że zdjęcia komiksów z Waszych kolekcji, do czego oczywiście serdecznie zachęcamy, możecie przesyłać na adres dcmaniak1@gmail.com.

3 komentarze:

  1. Chwila chwila, co to za pierwsze wydanie, ze starym logo DC, Husha z Wielkiej Kolekcji DC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na boku widać "part 1", zatem Brytyjskie :)

      Usuń
    2. Dokładnie. Kupiłem sobie pierwszą część, bo byłem ciekawy Husha. W porównaniu do cen pierwszego wydania z drugiej ręki w Polsce, to kosztowało grosze, no i o polskiej kolekcji nie było jeszcze mowy. ;d

      Usuń